توضیحات

استعلام قیمت چاپ بروشور 4 لت

با چاپ بروشورهای چهار لت سفارشی، برند تجاری را ارتقا دهید و کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید. با ۸ صفحه مطمئن خواهید شد که تمامی فضای مورد نیازتان را در اختیار دارید.

گزینه‌های چاپ بروشور چهار لت

یک بروشور سفارشی مناسب در قالبی که راحت خوانده شود، حاوی تمامی اطلاعات محصول و جزییات تماس شما برای مشتریان‌تان است تا بتوانند این مطالب را در وقت آزاد خود مطالعه کنند. یک بروشور عالی این‌ کار را به‌شکل مدرنی انجام می‌دهد!

بروشورهای چهار لت ما در ابعاد A5 هشت قطعه در اختیارتان قرار می‌دهند تا اطلاعات مهم، پیشنهادات جذاب و تبلیغات مؤثر خود را در آن‌ها بگنجانید. علاوه‌براین، اگر ترجیح شما این باشد، بروشور چهار لت مربعی نیز چاپ می‌کنیم. برای بروشورهای A5، سه گزینه‌ی تاخوردگی مختلف را ارائه می‌دهیم: تاخوردگی متحدالمرکز، تاخوردگی لوله‌ای، و تاخوردگی دریچه-بسته. هر کدام از این نوع تاخوردگی‌ها سبک منحصربه‌فردی را به بروشورتان اضافه می‌کنند.

تمامی بروشورهای تاخورده‌ی ۸-صفحه‌ای‌مان در ابعاد A5 به‌صورت دو رو و تمام‌رنگی روی کاغذ سیلک (ابریشمی) با وزن ۱۵۰ گرم بر متر مربع (gsm) به عنوان حالت استاندارد چاپ می‌شوند. با این حال، کاغذهایی از جنس‌های مختلف از جمله گلاسه، کاغذ بازیافتی و کاغذ ضدچربی (کرافت) را نیز برای چاپ بروشورهای ارزان ارائه می‌کنیم! برای افزایش دوام و روکاری می‌توان لایه‌ای اضافه کرد (حالت‌های گلاسه، مات، ابریشمی یا نرم)، یا می‌توانید چاپ طلاکوب یا ماوراء بنفش (UV) را برای جلب توجه نسبت به قسمت‌های کلیدی طرح خود از جمله نماد و نام شرکت‌تان، انتخاب کنید.

بروشورهای چاپ‌شده‌ی شما به‌صورت تاخورده و بسته‌بندی‌شده تحویل داده خواهند شد.

اگر قصد دارید یک رسید جداشدنی یا فرم بازخورد را در بروشور خود بگنجانید، گزینه‌های تاخوردگی لوله‌ای یا متحدالمرکز را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانیم به‌راحتی این نوع بروشورها را با پرفوراژ چاپ کنیم تا بدون تحت تأثیر قراردادن ظاهر بروشورتان، بتوان قطعه‌ی نهایی را جدا کرد.

با استفاده از قالب‌های بروشور رایگان و دانلود‌شدنی‌مان، طرح بروشور چهار لت خود را بسازید یا از خدمات طراحی داخلی‌مان استفاده کنید.

کاربردهای دیگر بروشور چهار لت

برگه‌های چهار لت بسیار متنوع‌اند و می‌توان از آن‌ها برای مقاصد بسیاری از جمله موارد زیر استفاده کرد:

  • منوها (از جمله منو‌های بیرون‌بر)
  • اعلامیه‌ها
  • کاتالوگ‌های کوچک
  • کتابچه‌های رسید
  • نقشه‌ها …. و بسیاری موارد دیگر!

چرا بروشورهای خود را با کد QR چاپ نکنید که مشتریان‌تان را به وب‌سایت شما، سیستم پرداخت آنلاین، یا صفحات‌ شما در شبکه‌های مجازی وصل می‌کند؟ با مشتری تعامل ایجاد کنید و تعداد بازدیدکنندگان سایت‌تان را از این طریق افزایش دهید!

بروشورهای چهار لت سفارشی چاپ‌شده‌ی ما تحویل سریع دارند و می‌توان سفارش آن‌ها را هم سریعاً تغییر داد.

نمونه های چاپ شده