توضیحات

استعلام قیمت چاپ بروشور A3

چاپ بروشور A3 با ابعاد (۱۶.۵۴ در ۱۱.۶۹ اینچ) در تمام کشورهای اروپایی و آسیایی استفاده می‌شود. از آن‌جایی که امروزه، کسب‌وکار حدومرزی نمی‌شناسد، ما هم این حدومرز را برداشته‌ایم.

بروشورها برای بازاریابی خدمات یا محصولات شما راهی عالی محسوب می‌شوند. بروشور معمولاً اولین چیزی‌ست که مشتری به دنبال آن می‌گردد و وقتی با کارت ویزیتی جذاب و بروشوری تمام‌رنگی به سراغ مشتری خود می‌روید، سطحی از حرفه‌ای‌گری را نشان می‌دهید. تولید این محصولات بسیار مقرون‌به‌صرفه است. تمام کاری که لازم است انجام دهید، جمع‌آوری محتوا و تهیه‌ی طرحی مناسب است. به این ترتیب، آماده‌اید که بازاریابی را آغاز کنید.

ابعاد

ابعاد مسطح (یعنی کاغذ تا نخورده باشد): ۱۶.۵۴ در ۱۱.۶۹ اینچ (پهنا در ارتفاع)

ابعاد هنری (با حاشیه): ۱۶.۷۹ در ۱۱.۹۴ اینچ (پهنا در ارتفاع)

بر اساس گزینه‌ی تاخوردگی انتخابی، قالب صحیح را دانلود کنید.

انتخاب کاغذ

گزینه‌های متعددی برای کاغذ بروشورتان وجود دارد. رایج‌ترین گزینه برای بروشور، «کاغذ نوع متنی: با گلاسه ۱۰۰ پوندی» است. این جنس کاغذ به اندازه‌ی کاغذ کارت ضخیم نیست و در مقایسه با «کاغذ نوع متنی: با گلاسه ۸۰ پوندی» خیلی نازک نیست.

توجه: پوشش ماوراء بنفش (UV) (که پوشش گلاسه‌بالای محافظی را پس از چاپ فراهم می‌کند) تنها زمانی در دسترس است که گزینه‌ی «کاغذ نوع کارتی: گلاسه ۱۰۰ پوندی» را انتخاب کنید.

چین‌دار کردن

چین‌دار کردن برای کاغذ جنس کارتی لازم است و به‌طور پیش‌فرض انتخاب می‌شود. برای «کاغذ جنس متنی: گلاسه یا مات ۱۰۰ پوندی» هم هرچند گزینه‌ی لازمی نیست، اما قویاً پیشنهاد می‌شود که اگر در قسمت‌هایی که قرار است تا بخورند، پوشش جوهری سنگینی دارید، این مورد را انتخاب کنید.

گزینه‌های تاخوردگی

رایج‌ترین نوع تاخوردگی روی بروشورها، تاخوردگی سه‌ لت است. پویانمایی گزینه‌های مختلف تاخوردگی را تماشا کنید. به‌منظور تهیه‌ی اثر هنری خود، قالب راهنمای صحیح را دانلود کنید تا مطمئن شوید قطعات به‌درستی تا می‌خورند.

خدمات طراحی

فایل‌های آماده‌ی چاپ را ارائه کنید یا بگذارید طراحی را برای‌تان انجام دهیم. انتخاب با شماست، انجام کار با ما.

زمان تولید

حالت عادی ۵ روزه است، اما به‌ازای نرخ کمی برای کار سریع‌تر، می‌توانید گزینه‌های ۳ و ۲ روزه یا روز کاری بعدی را انتخاب کنید.

نمونه های چاپ شده