توضیحات

استعلام قیمت چاپ بروشور 3 لت

چاپ بروشور سه لت برای تبلیغ کسب‌وکارتان گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. با بروشورهای سه لت (یا پاکتی)، آثار چاپ‌شده‌ی مقرون‌به‌صرفه ای با قطعات بیشتر خواهید داشت تا بتوانید تصاویر و جزییات مهم را در آن‌ها بگنجانید. این کار به خوانندگان کمک می‌کند محصولات یا خدماتی را که عرضه می‌کنید، بهتر درک کنند.

زمانی که بحث طراحی بروشورهای‌تان مطرح باشد، برنامه‌ریزی عنصری اساسی محسوب می‌شود. لازم است یک طراحی جذاب ایجاد کنید که هم توجه خوانندگان را به خود جلب کند و هم پیام‌تان را به نحو مؤثری منتقل کند. برای هر شش قطعه‌ی بروشور، برنامه‌ای داشته باشید؛ تصمیم بگیرید روی هر قطعه چه مطالبی قرار دهید. در اینجا برای طراحی و بازاریابی بروشورهای‌تان، یک سری نکات را مطرح می‌کنیم.

جلد جذابی بسازید. هرگز برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطب خود، فرصت دوباره‌ای نخواهید داشت. از آن‌جایی که جلد اولین چیزی‌ست که مخاطب مدنظرتان بر روی آثار چاپی شما خواهد دید، لازم است آن را جذاب‌تر از معمول بسازید. می‌توانید با استفاده از تصویری عالی، رنگ‌های هماهنگ، تیتری جالب یا پیشنهادی غیرقابل رد کردن، این کار را انجام دهید.

از تصاویر باکیفیت استفاده کنید. زمانی که به تبلیغ محصول خود می‌پردازید، از تصاویر باکیفیت استفاده کنید تا آثار چاپی شما ظاهری حرفه‌ای داشته باشند. ممکن است تصمیم‌ بگیرید از عکاسی حرفه‌ای یا فردی استفاده کنید که بتواند تصاویر باکیفیت و جذابی تولید کند.

از فونت‌هایی استفاده کنید که خواندن آن‌ها راحت باشد. امروزه، وقتی بحث فونت در میان است، گزینه‌های زیادی در دسترس هستند. اما در خصوص این‌که از چه فونتی استفاده کنید، سردرگم نشوید. قبل از استفاده از یک فونت در طراحی بروشور سه لت خود، قابلیت خوانش آن را لحاظ کنید. فونت‌هایی را به کار ببرید که هدف و زمینه‌ی کلی بروشور را منعکس کنند. این کار به شما کمک خواهد کرد پیام‌تان را به نحو مؤثری انتقال دهید. به یک‌باره از چندین سبک فونت استفاده نکنید. یک یا دو سبک باید کافی باشند. این کار کمک خواهد کرد طرح‌های‌تان سازمان‌یافته و مرتب باقی بمانند.

«فضای خالی» را فراموش نکنید. یک راه برای مرتب نگه‌داشتن بروشور سه لت شما آن است که از فضای خالی کافی استفاده کنید. این کار باعث خواهد شد طرح‌تان متوازن و از نظر بصری، جذاب باشد. علاوه‌براین، فضای خالی به خوانندگان کمک می‌کند چشمان خود را به‌درستی روی اطلاعات یا پیام ارائه‌شده در اثر چاپی متمرکز کنند.

از رنگ‌های شرکت خود استفاده کنید. گنجاندن رنگ‌های شرکت‌تان در طرح بروشور، راهی برای تقویت برندسازی‌ست. طرح‌های خود را با دیگر کالاهای بازاریابی از جمله کارت ویزیت، پوشه‌های ارائه، سربرگ‌ها و غیره هماهنگ کنید. خوانندگان‌تان خواهند توانست بروشورهای شما را تمییز دهند و آن‌ها را با برندتان مرتبط بدانند.

با ارائه‌ی یک پیشنهاد، نظر خوانندگان‌ را جلب کنید. با گنجاندن پیشنهادی غیرقابل رد کردن، دلایل بیشتری به مخاطب مدنظر خود بدهید تا بروشورهای شما را نگه دارند. پیشنهاداتی عالی مثل تخفیف، حمل رایگان، و هدیه‌ها یا بسته‌های آزمایشی رایگان مخاطبان را ترغیب می‌کنند که به سراغ کسب‌وکار شما بیایند. می‌توانید در آخرین صفحه یا پشت بروشور خود، فرمی را قرار دهید تا افراد بتوانند اطلاعات مختصری همچون نام و آدرس‌شان را به ازای دریافت هدیه‌های رایگان یا تخفیف مبادله کنند.

با استفاده از فراخوان مؤثر، خوانندگان را برانگیزید. اگر افراد نسبت به اقدام فوری برای پیشنهادی غیرقابل رد کردن، ترغیب نشوند، این پیشنهادات بی‌فایده خواهند بود. به خوانندگان خود بگویید در قدم بعدی چه اقدامی انجام دهند؛ با شما تماس بگیرند، برای‌تان ایمیل ارسال کنند، یا به فروشگاه‌تان سر بزنند. همیشه فراخوان واضح و ترغیب‌کننده‌ای را در بروشورهای خود بگنجانید تا افراد را به سمت گام بعدی هدایت کنید که از آن‌ها می‌خواهید نسبت به آن اقدام نمایند.

نمونه های چاپ شده