توضیحات

استعلام قیمت چاپ بروشور 2 لت

با چاپ بروشور دو لت چهارصفحه‌ای، در مورد کسب‌وکار خود اطلاع‌رسانی کنید. آیا قصد دارید شرکت‌تان یا محصولی جدید را با سروصدا معرفی کنید؟ بروشورهای دو لت چهارصفحه‌ای‌ را امتحان کنید که طبق جزییات موردنظر شما به‌صورت سفارشی طراحی شده‌اند.

گزینه‌های چاپ بروشور دو لت

چاپ بروشور دو لت شرکتی و سفارشی، بهترین راه برای تبلیغ کسب‌وکار، خدمات، یا محصولات‌ شماست. بروشورهای دو لت چهارصفحه‌ای با طراحی ظریف و فضای زیاد برای عرضه‌ی اطلاعات در خصوص جدیدترین محصولات یا خدمات شما، یک ابزار مؤثر برای بازاریابی محسوب می‌شوند.

بروشورها را در ابعاد مختلفی از جمله ابعاد A2 تا A4 عرضه می‌کنیم؛ علاوه‌براین، می‌توانیم ابعاد سفارشی خودتان را هم ایجاد کنیم – لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر با تیم صمیمی ما در تماس باشید.
تمامی بروشورهای دو لت تاخورده‌‌ای که ارائه می‌کنیم طبق استاندارد، با استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم چاپ افست، روی کاغذ نوع سیلک (ابریشمی) با وزن ۱۳۰ گرم در مترمربع (gsm) چاپ می‌شوند؛ به این ترتیب، هر بار، جزییات ظریف و دقت رنگی استثنایی را برای‌تان فراهم می‌کنند. با این حال، جنس‌های مختلف دیگری از جمله گلاسه، کاغذ تحریر و کاغذ ضدچربی (کرافت) را هم برای بروشورهای ارزان‌تر عرضه می‌کنیم.
به‌منظور روکاری و دوام اضافی، می‌توان لایه‌ی اختیاری اضافه کرد و برای پررنگ کردن اطلاعات تماس، نماد یا نام شرکت خود، چاپ طلاکوب یا ماوراء بنفش (UV) (از بین ۱۰ رنگ) یا پرفوراژ – ساخت برگه یا کوپن کندنی – را افزود.

توصیه‌ی مهم! بروشورهای خود را با دیگر کالاهای بازاریابی از جمله پوشه‌های ارائه و کارت ویزیت‌ها هماهنگ کنید، و به این ترتیب، برندی تجاری را خواهید ساخت که فوراً تشخیص داده می‌شود و حتماً افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کاربردهای دیگر بروشور دو لت

بروشورهای دو لت ساخت شرکت ما برای تبلیغ محصولات، خدمات، دوره‌ها و موارد دیگر عالی هستند. علاو‌ه‌براین، می‌توانید از قالب‌های رایگان استفاده کنید تا منو، لیست قیمت و اعلامیه‌ برای رویداد‌های خود را بسازید.

چرا بخش پرفوراژشده‌ای در بروشور دو لت یا منوی دو لت خود ایجاد نکنید تا بتوانید به مشتریان وفادار خود، رسید تخفیف ارائه دهید و تعامل و فروش را ترغیب کنید؟ یا می‌توانید در داخل بروشور خود، قسمت چنته‌مانندی درخواست کنید تا بتوانید هم‌زمان، کارت ویزیت/ کارت وفاداری را هم ارائه دهید.

پوسترهای تاخورده‌ی متقاطع که به‌صورت سفارشی چاپ‌ شده اند تحویل رایگان و سریع دارند و می‌توان سفارش آن‌ها را هم سریعاً تغییر داد.

نمونه های چاپ شده