توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل کاغذی

چاپ لیبل کاغذی همیشه محبوب بوده است. آنها مقرون به صرفه ترین گزینه از میان محصولات چاپی ما نیز به شمار می روند؛ و این بدان معناست که شما میتوانید برچسب ها و استیکر های کاغذی سفارشی باکیفیت را با هزینه بسیار کم تهیه کنید. از موارد استفاده فراوان این برجسب ها میتوان به برچسب شیشه های مربا و لیبل سایز کفش اشاره کرد.

تمامی لیبل های کاغذی سفارشی ما با دستگاه چاپ افست روی کاغذ های مرغوب به چاپ می‌رسند. این نوع برچسب های کاغذی جزو محصولات ضد آب طبقه بندی نمی شوند بنابراین اگر به دنبال استیکر ها یا برچسب های ضدآب هستید به صفحه چاپ لیبل سلفون براق مراجعه کنید.

تمامی برچسب ها و لیبل های کاغذی چاپی ما در اقسام سایز ها و اشکال متنوع از طریق وب سایت ما قابل دسترس هستند؛ بنابراین می توانید با جستجو در میان محصولات وب سایت ما گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

جهت مشاهده هزینه تخمینی محصول مورد نظر خود کافیست در صفحه محصول، فرم مربوط به استعلام قیمت را پر کنید.

جلای محصول  و چسب

تمامی برچسب ها و لیبل های کاغذی ما با جلای بدون روکش آماده می شوند که در نتیجه آن درخشندگی ماتی روی سطح کار به چشم می خورد. بخش پشتی برچسب ها دارای چسب دائمی بوده و تمامی آنها روی ورقه یا رول تحویل داده می‌شوند که آماده کنده شدن و چسباندن هستند‌.

اگر به دنبال چسب یا لیبل کاغذی مقرون به صرفه هستید که به صورت سفارشی چاپ شده باشد به جای درستی مراجعه کرده اید!برچسب ها و لیبل های کاغذی چاپی ما مقرون به صرفه اما بسیار باکیفیت هستند.

نمونه های چاپ شده