توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل طلاکوب

چاپ لیبل طلاکوب بلافاصله با هر محصول ظاهر یکپارچه ای می گیرند. این برچسب ها در چهار شکل مربع، مستطیل، دایره و بیضی و در اقسام سایز های گوناگون قابل سفارش هستند. برای کمک به ظاهر چشمگیرتر برند شما و ایجاد تاثیری پایا در ذهن مشتریان شرکت ما انواع گوناگونی از کاغذ و مواد اولیه را جهت چاپ لیبل در اختیار شما قرار می‌دهد. لیبل های طلاکوب با استفاده از قالبی با برش کامل تهیه می شوند که هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت.

ما از با کیفیت ترین دستگاه ها و فویل استفاده می‌کنیم تا لیبل های طلاکوب با ظاهری ظریف و نفیس را به شما ارائه کنیم. شما می توانید این لیبل ها را با منبت کاری با هم ادغام کرده و ترکیب خارق‌العاده‌ای از لیبل های منبت کاری شده فویلی ( یا لیبل‌های نقش برجسته فویلی) بسازید.

چشم ها اکثراً به چیز های براق جذب می شوند؛ بنابراین هنگامی که مشتریان برچسبی را با برق طلا یا نقره می بینند نظرشان به متن آن جلب می شود. به محض آنکه عنصر فویل را به هر برچسبی اضافه کنید، کیفیت بر چسب به طرز قابل توجهی افزایش پیدا میکند. با افزودن برچسب های طلاکوب به هر محصول، می توانید جنبه درخشان برند خود را به مشتریان نشان دهید. برچسب های رولی از موثر ترین و کارآمدترین نوع برچسب ها به حساب می آیند که امکان برچسب زدن هزاران محصول را به صورت همزمان امکان پذیر می سازند. برچسب های رولی لیبل هایی هستند که روی نواری با پوششی پیچ خورده به دور لوله ای مقوایی عرضه می شوند. این رول روی یک دستگاه سوار شده و از تعداد بطری‌ها رژ لب ها و شمع هایی که می‌تواند در عرض یک دقیقه برچسب گذاری کند شما را شگفت زده خواهد کرد.

روتا پرینت، شرکتی پیشگام در عرصه چاپ برچسب طلاکوب در زمینه لیبل های رولی فویلی سفارشی به حساب می آید. شما به راحتی نمی‌توانید برچسب‌هایی با این کیفیت را در جای دیگری پیدا کنید. مواد اولیه مورد استفاده ما تحمل جابجایی های سنگین، مقاومت در برابر آب، چربی و غیره را دارند.

مواد

تمامی برج سایه رولی ما روی مواد BOPP (پلی پروپلین با محوریت دو طرف چاپ پذیر) چاپ می‌شوند. BOPP،  تقریباً در مقابل اکثر مواد صابونی و روغن ها مقاوم است؛ این امر باعث ایجاد جلوه ای درخشان و بی عیب و نقص در ظاهر برچسب می‌شود‌. در صورتی که به دنبال ظاهری چشمگیرتر برچسب فویلی هستید بهتر است لیبل های رولی فویلی طلایی روشن و نقره روشن سفارشی را امتحان کنید. این برچسب ها برای استفاده روی نوشیدنی های انرژی زا یا محصولات مدرن بسیار مناسب هستند. فویل طلایی و نقره ای کدر بیشتر جهت بخشیدن ظاهری لوکس و فریبنده به لیبل‌های فویلی طلایی و نقره ای به کار می روند و جهت استفاده روی کالاهای آرایشی و شمع های گران قیمت مناسب هستند.

علاوه بر اینها، گزینه ای نیز برای داشتن ظاهر بدون برچسب وجود دارد که آن را برچسب شفاف BOPP می نامند. این محصول باعث خودنمایی نوشته های طلایی یا لوگوی برند شما روی کالا می‌شود، به گونه‌ای که گویا با قلم طلایی یا نقره ای به زیبایی و مستقیماً روی کالا متن مورد نظر خود را نگذاشته اید. با چاپ سفارشی برچسب های طلاکوب با مواد اولیه مرغوب، می توانید زمان صرف شده هر کالا در روی قفسه فروشگاه ها را کاهش دهید.

رنگ فویل

مهم نیست چه ماده اولیه را انتخاب می کنید، در هر حال گزینه انتخاب رنگ فویل پیش روی شماست. با مراجعه به چارت رنگهای برچسب های فویلی ما، از میان طیف رنگ های بیشمار متالیک، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. برچسب های فویلی متالیک همیشه بهترین گزینه احتمالی هستند که ظاهری مندرس به کالای برچسب زده شما می بخشند. برچسب های فویلی متالیک ما در رنگ های طلایی، نقره ای، مسی، سرخ، سفید و در نهایت مشکی  و با ارتفاع  ۱۰/۱ موجود است با هر سلیقه‌ای مطمئنا می توانید گزینه مورد علاقه خود را از میان برچسب های رولی فویلی ما پیدا کنید.

سایز

روتا پرینت هرگز مشتریان خود را محدود نمی کند. گزینه‌هایی که در اختیار مشتریان ما قرار دارد به انتخاب رنگ و مواد اولیه ختم می شود، ما لیبل ها را طبق نیاز شما و در هر سایزی چاپ می‌کنیم. در هر سفارش میتوانید حداقل ۵۰۰ و حداکثر ۱۰ هزار برچسب سفارش دهید. به خاطر داشته باشید که لیبل های طلاکوب به دلیل پیاده سازی سریع برای کمیت های بالا بسیار مناسب هستند.

اشکال

برچسب های طلاکوب در اشکال متنوعی در دسترس هستند؛ از لیبل های رولی مربعی شکل گرفته تا لیبل های دایره ای و مستطیلی. برچسب های گرد و بیضی شکل برای بسته های مقوایی زیپ کیپ دار یا جعبه های کیک بسیار مناسب هستند. با استفاده از لیبل طلاکوب متن نوشته، تاثیرگذار خواهید بود. همچنین میتوانید برچسب های طلاکوب مستطیلی و مربع شکل را نیز امتحان کنید و ظاهری متقارن به محصولات یا جعبه های محصولات خود ببخشید؛ اما انتخاب خود را به این اشکال ساده محدود نکنید؛ می توانید استیکرهای فویلی با برش های کامل (die cut) یا سطحی (kiss cut) را نیز به گزینه های خود اضافه کنید تا لیبل طلاکوب متناسب با شکل خاص طرح خود داشته باشید.

نمونه های چاپ شده