توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل سلفون مات

چاپ لیبل سلفون مات در استفاده به عنوان لیبل محصولاتی استیکر بسته بندی به شکل متفاوتی چشمگیر بوده و بهبود جلوه طرح کمک می‌کند. این برچسب ها از امنیت لازم جهت استفاده روی اقلام خوراکی بسته بندی برخوردار بوده و برای استفاده به عنوان برچسب انواع نوشیدنی ها بسیار مناسب است. این برچسب ها با خاصیت ضد آب خود حتی در محیط های مرطوب، سرد یا خشک ( حتی در یخچال و برای روی بستنی) بسیار مناسب بوده و خاصیت چسبندگی خود را نیز به خوبی حس میکنند.

برچسب های سلفون مات نیز روی همان مواد اولیه مورد استفاده در برچسب های گلاسه چاپ می شوند و تنها تفاوت آنها پوشش سلفون نهایی آنهاست. پوشش سلفون یا لمینت مورد استفاده نیز دائمی بوده و نتیجه نهایی یک برچسب ۱ لایه است. این لیبل ها همیشه با چسب برگردان چاپ می‌شوند تا حس نوستالژیک برچسب های قدیمی را حفظ کرده باشند.

ما در چاپ محصولات خود از روند چاپ افست 4 رنگ بهره می بریم که به ما امکان می‌دهد از هر تعداد رنگ مورد نیاز در چاپ استفاده کنیم. خاطر نشان می کنیم که هیچ هزینه اضافی بابت استفاده از رنگ های بیشتر در چاپ به طرح مورد نظرتان از شما اخذ نخواهد شد. از دیگر مزایای این روش چاپ می توان به چاپ دقیق تر با جزئیات بیشتر مانند سایز فونت هایی به کوچکی ۵ (معادل  ۰۷/۰ اینچ) اشاره کرد. این نکته زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که بنا باشد برچسب مورد استفاده حاوی اطلاعاتی در خصوص مواد غذایی اولیه، وزن یا دیگر اطلاعات مهم مورد نظر مشتری باشد.

برش لیزری نیز به معنای داشتن حاشیه های گرد است؛ که از مزایا می توان به جلوگیری از کنده شدن برچسب اشاره کرد. بسته به نوع طراحی شما امکان برش متراکم ‌تر حاشیه ها وجود دارد. در برخی موارد حاشیه های متراکم تر باعث بریده شدن یا حذف بخشی از طرح شما می‌شود که به ‌راحتی با اجرای شعاع حاشیه پیش فرض برطرف میشود.

  • شعاع حاشیه پیش فرض یک هشتم اینچ (۱۲۵/۰ اینچ) می باشد
  • شعاع حاشیه متراکم یک، بیست و پنجم اینچ (۰۴/۰ اینچ) می باشد

نکاتی در خصوص چسباندن لیبل های مات

در صورتی که انواع مختلفی از اقلام (به طور مثال بسته های قهوه، قوطی های نوشابه، بطری های آبمیوه) را یک جا بسته بندی می کنید و به دنبال یک گزینه مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از لیبل های سلفون مات است. از آنجایی که روی این برچسب ها می توان با خودکار ماندگار نگاشت (خودکار های عادی به خوبی جوابگو نخواهند بود) میتوانید با خالی نگه داشتن بخشی از طراحی خود، اطلاعات منحصر به فردی همچون طعم، تعداد، رنگ و غیره را برچسب اضافه کنید.

لیبل های سلفون مات قابلیت اجرا روی عکس از سطوح را دارند. بهتر است پیش از اقدام به چسباندن آنها، سطح مورد نظر خود را ابتدا تمیز و سپس خشک کنید تا از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به زیر برچسب جلوگیری شود. با همه این حال، این برچسب ها قدرت چسبندگی بالایی داشته و حتی روی سطوح مرطوب یا دارای قطرات آب مانند قوطی های آبجو نیز به خوبی می چسبند.

برچسب های ما بهترین چسبندگی روی سطوح صاف و صیقلی یا سطوح صیقلی خمیده مانند بطری ها و بانکه ها دارند. این لیبل ها مناسب چسبندگی روی سطوحی با نقش برجسته زیاد و سطوح کروی نیستند چنانکه نتیجه نهایی برچسبی چروکیده خواهد بود.

نمونه های چاپ شده