توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل سلفون براق

با چاپ لیبل سلفون براق برند خدمات محصولات شما بیشتر به چشم می آیند. با سفارش حداقل 1000 عدد لیبل مرغوب و شیک می توانید روی شرکت یا تبلیغ مورد نظر خود تاکید کنید. الگوی کاغذ A4 ما، توانای چاپ دوباره با پرینتر محل کار یا سکونت شما را دارد و این ویژگی لیبل های کاغذی پشت چسبدار ما، آنها را به بهترین گزینه جهت استفاده برای انواع بسته پستی تبدیل می کند.

لیبل های سلفون براق، دوام بیشتری نسبت به لیبل های کاغذی مات بدون پوشش دارند. علاوه بر اینکه، خاصیت ضد پاک شوندگی آنها باعث می‌شود کیفیت چاپ حتی در صورت استفاده تحت نور مداوم نیز تغییری نداشته باشد. در صورتی که به دنبال محصولی مقاوم هستید، لیبل های سلفون براق ما را امتحان کنید.

چاپ با کیفیت و وضوح بالا با ظاهری صیقلی و براق لیبل های ما، به محصولات شما چیزی فراتر از خاص بودن می بخشد. ممکن است گمان کنید باید بابت این نوع جلا، مبلغی اضافه پرداخت کنید؛ اما با کاغذ های گلاسه می توانید بدون پرداخت هزینه هنگفت، به کیفیت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

چسب و جلای نهایی

دستیابی به ظاهر گلاسه، با استفاده از پوشش سلفون براق میسر می‌شود. ابتدا پلیمر روی سطح برچسب ریخته شده و سپس بلافاصله رول هایی جلای گلاسه را کامل می کنند. این روند، به پوشش سلفون براق مشهور است.

سلفون براق به اندازه کاغذ بدون پوشش قدرت جذب جوهر را ندارد؛ اما در صورت لزوم می توانید روی آن یادداشت کنید. از میان برچسب‌هایی با لبه های گرد شده ۲ میلیمتری چاپ شده روی ورقه هایی در سایز A4  و برچسب های تکی مربعی که هر دو با چسب دائمی عرضه می شوند، انتخاب کنید‌. برچسب های کاغذی تمام گلاسه با جوهر CMYK به صورت افست و با کیفیت بالا چاپ می‌شوند.

موارد  استفاده از برچسب های سلفون براق

برچسب های سلفون براق ما، چند منظوره بوده و برای استفاده روی محصولات آرایشی-زیبایی، لیبل قیمت و خدمات الکترونیکی بسیار مناسب هستند. جلای گلاسه، آنها را بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برچسب روی بانک ها، بطری ها و لیبل روی محصولات تبدیل میکند. از این برچسب ها می توان درمناطق سرپوشیده و به صورت موقتی در هوای آزاد و بیرون بهره برد‌.

نمونه های چاپ شده