توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل دایره ای

چاپ لیبل دایره ای یا گرد در مصارف شخصی، تجاری و صنایع دستی بسیار پرکاربرد هستند. از این برچسب ها می توانید به عنوان فهرست برنامه نویسی، برچسب بطری ها، مهر کننده نامه، روی محفظه های غذا یا هر چیزی مشابه استفاده کنید. لیبل های دایره ای به صورت برش کاملا قالبی بر روی صفحه های ۱۱×۵/۸ اینچی چاپ می شوند. می توانید طرح مورد نظر خود را روی برچسب گرد با سایز دلخواه و روی هر یک از مواد اولیه موجود اعم از سفید مات، فویل نقره ای یا طلایی، فلورسنت یا پاستل، ضدآب و غیره سفارش دهید. علاوه بر این، برچسب های گرد تولیدی ما به خوبی با قالب های رایگان برچسب های گردمان همخوانی دارند.

ماده اولیه مورد استفاده ما پلی پروپیلن است که از خاصیت ضد آب، ضد پارگی و ضد اشعه ماورای بنفش برخوردار بوده و برای استفاده خارجی روی تمامی بسته بندی ها مناسب و ایمن است. از میان گزینه های موجود، کاغذ چاپ متناسب برای استفاده مستقیم روی مواد خوراکی با هزینه مقرون به صرفه نیز موجود است. در صورتی که انتخاب برای شما دشوار است می توانید از میان نمونه کارهای موجود استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر اینها، با شخصی سازی سایز لیبل میتوانید برچسب های گردی کاملاً دقیق و متناسب اقلام مورد نظر خود سفارش دهید. ما سایز های متنوعی از کوچکترین سایز به اندازه یک دکمه گرفته تا بزرگی پشتکار و غذاخوری و اهداف بزرگتر را پوشش می دهیم.

لیبل دایره ای یا گرد از برچسب های تست شده برای مصارف گوناگون هستند؛ زیرا قاب بدون ضلع آن ها برای استفاده در طراحی های گرد بسیار چشم نواز است. از این نوع برچسب ها همچنین می توان در طراحی‌های متشکل از متون زیاد نیز استفاده کرد؛ به شرط آنکه متن نوشته در مرکز تراز شده باشد تا با حد فاصل برچسب همخوانی داشته باشد. به همین علت است که از این نوع برچسب اکثراً به منظور برچسب جلوی محصولات استفاده می شود و نقش کلیدی به نمایش گذاشتن برند یا نام تجاری محصول به آنها داده شده تا اولین برداشت مشتریان از محصول یک برداشت مثبت باشد.

نمونه های چاپ شده