توضیحات

استعلام قیمت چاپ تراکت A4

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • اندازه چاپ تراکت A6 دقیقاً 105x148mm است
  • ایدئال برای تبلیغات کوچک و جیبی دوستانه
  • چاپ روی کاغذهای انتخاب شده و بادوام

چاپ تراکت A6 ما یک آیتم در اندازه کوچک و بسیار جالب‌توجه را برای توزیع پیشنهادها، تبلیغات یا رویدادهای شما ایجاد می‌کند. تراکت‌های A6 ما همچنین یک روش اطلاع‌رسانی خوب برای افزایش آشنایی با محصولات و خدمات شما هستند و مردم را برای معامله مجدد تشویق می‌کند.

فناوری چاپ ما چاپی تمام‌رنگی، شاد و پرانرژی و باکیفیت تولید می‌کند که بسیار جالب‌توجه است. تراکت A6 ما توجهات را به کسب‌وکار شما جلب می‌کند، چه از درب منزل یا در بیرون از فروشگاهتان بخواهید تبلیغ کنید.

تبلیغات جیبی دوستانه

با تراکت A6 ما، شما یک کالای تبلیغاتی دارید که جیبی بوده و قابل تنظیم با کسب‌وکار شما است. می توانید بیش از 30 نوع کاغذ مختلف را، با پوشش براق و مات و به‌صورت چاپ تک یا دو طرفه انتخاب کنید.

اگر سفارش کمی دارید و تراکت A6 درجه یک می‌خواهید، می‌توانید کاغذی با ضخامت بیشتر انتخاب کنید. اگر با بودجه کمی دارید یا به تعداد زیادی تراکت A6 نیاز دارید، می‌توانید یک کاغذ اقتصادی ارزان‌تر با وزن کم انتخاب کنید.

چرا چاپ روتا بهترین انتخاب است؟

چاپ روتا بهترین کیفیت چاپ تراکت A6 را ارائه می‌دهد. دریافت قیمت برای چاپ تراکت A6 بسیار ساده است. فرم ابتدای صفحه را پر کنید تا سفارش خود را مشخص کنید، جزئیات را وارد کنید و بدون معطلی، قیمت را دریافت کنید.

می‌توانید آثار هنری خود را آپلود کنید یا گزینه کمک طراحی را انتخاب کنید. طراح‌های ما با استفاده از لوگو، پیام و تصویر برند شما، طراحی بی‌نظیری را برای چاپ تراکت A6 مخصوص شما خواهند ساخت. این سرویس با طراحی سفارشی و چرخش سریع نتیجه‌ای حرفه‌ای می‌دهد.

نمونه های چاپ شده