توضیحات

استعلام قیمت چاپ تراکت گلاسه

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تراکت گلاسه: 

تراکت‌های کاغذی ابزار عالی برای اعلام رویداد­ها و خدمات مربوط به کار شما در مکان­های عمومی هستند. شما میتوانید آنها را در مراکز خرید و ایستگاه­‌های مترو توزیع ، بر روی تابلو­های اعلانات عمومی نصب کنید.

اگر شما تراکت‌هایی با رنگ­‌های خیره­‌کننده و هیجان­‌انگیز میخواهید، از چاپ تراکت گلاسه ما استفاده کنید. ما از کاغذ‌هایی با دوام گلاسه 100 گرم تا 135 گرم برای تراکت‌های تجاری و تبلیغاتی استفاده می کنیم

چاپ تراکت‌های لوکس:

درخشان­‌ترین و چشمگیر­ترین تراکت های شهر را با چاپ متالیک و پنتوم داشته­ باشید. چاپ تراکت متالیک به معنا کیفیت دائمی آگهی برای عرضه محصول و خدماتی لوکس است.

درخشش خیره ‌کننده:

دو نوع روکش پیشنهادی موجود است: درخشان و فوق­‌درخشان. اگر میخواهید آگهی شخصی خیره کننده خود را داشته باشید، انتخاب روکش فوق درخشان برای شما مناسب است. در غیر این صورت، روکش درخشان هم میتواند برای تراکت شما جلای خیره‌کننده ای ایجاد کند.

  • کاغذ براق یا لمینت براق را انتخاب کنید
  • ایدئال برای برجسته‌کردن رنگ‌ها یا تصاویر
  • طیف وسیعی از ضخامت‌ها برای انتخاب

تراکت‌های گلاسه ما برای طرح‌های رنگی یا تصویری شما مناسب است. اگر ترکت‌های براق خود را چه بر روی کاغذ گلاسه یا چه هر نوع کاغذ دیگری با لمینت براق چاپ کنید، درهرصورت انتخاب برای تراکت‌های براق شما تقریباً نامحدود است. چاپ براق در بازتاب نور عالی است، بنابراین همه رنگ‌ها را شاد، زنده و چشمگیر می‌کند. با بزرگ‌ترین طیف کاغذ نیز، ما می‌توانیم تراکت‌های براق شما را به چیزی متمایز تبدیل کنیم. فراموش نکنید، اگر واقعاً می‌خواهید آگهی‌های براق شما چشمگیر باشند، تیم طراحی ما را به چالش بکشید و آنها همه انتظارات شما را برآورده خواهند کرد!

دریافت قیمت برای تراکت گلاسه شما بسیار ساده است، در ابتدای صفحه فرم استعلام قیمت را پر کنید، مطمئن شوید که یا گلاسه را به‌عنوان نوع کاغذ یا براق را به‌عنوان روکش لمینت خود انتخاب کرده‌اید، تا کارشناسان ما قیمت تخمینی را به شما اعلام کنند.

نمونه های چاپ شده