توضیحات

استعلام قیمت چاپ تراکت رنگی

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

حرف­های زیادی راجع­ به تجارت خود دارید؟ تراکت‌های رنگی راهی مطمئن برای در ارتباط بودن با مشتریان فعلی و آینده هستند. با توجه به تنوع و آسانی طراحی آنها، آگهی­­ های تجاری می توانند به صورت: پخش دستی، ارسال با نامه، اشانتیون و روش‌های دیگر استفاده شوند. با توجه به تنوع اندازه، جنس کاغذ و شکل نهایی شما می توانید ظاهر مناسب آگهی خود را با کارشتاسان ما­ دست بیاورید.

فرقی نمی کند کار شما در چه شاخه‌ای از صنعت باشد، ما انتخاب­‌های گسترده­‌ای از قالب­‌ها، تم ­ها و سبک ­ها را طراحی می کنیم.

  • از بین 17 نوع کاغذ رنگی یکی را انتخاب کنید
  • برای رنگ‌های شاد و پرانرژی از کاغذ رنگی استفاده می‌کنیم
  • چاپ روی کاغذ رنگی یک راه عالی برای متمایز شدن است

با چاپ تراکت رنگی، شهر را به رنگ قرمز، سبز یا آبی دربیاورید. با تراکت رنگی، رنگی زیباتر به کاغذ خود می‌دهید که گاهی اوقات با چاپ به‌تنهایی امکان‌پذیر نیست. همچنین به شما امکان می‌دهد تکنیک‌های چاپ منظمی مانند چاپ سیاه‌روی سیاه را انجام دهید، چیزی که برای متمایز شدن به کاغذ رنگی نیاز دارد. به‌خاطر داشته باشید که چاپ ذاتاً شفاف است، بنابراین اگر روی کاغذ زرد چاپ می‌کنید، می‌تواند رنگ طرح شما را به رنگ زرد تغییر دهد.

دریافت قیمت برای چاپ تراکت رنگی بسیار ساده است، کافی‌ست فرم بالای صفحه را تکمیل کنید و گزینه‌های سفارشی خود را انتخاب کنید تا کارشناسان ما روی سفارش شما قیمت‌گذاری کنند.

نمونه های چاپ شده