توضیحات

استعلام قیمت چاپ پوستر A4

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اگر می‌خواهید اخبار خاصی را درخصوص یک رویداد منتشر کنید یا به تبلیغ محصولی بپردازید، می‌توانیم تمامی مطالباتی را برآورده کنیم که برای چاپ پوستر A4 در نظر دارید. پوسترهای سفارشی خود را بسازید، و از بین کاغذهایی با ضخامت و نوع مختلف، هر آن‌چه می‌خواهید را انتخاب کنید.

زمانی که کسب‌وکارتان پیام مهمی برای ابلاغ داشته باشد، روتا پرینت انواع مختلفی از محصولات چاپی باکیفیت و تمام‌رنگی را در ابعاد A4 عرضه می‌کند. چه برای نمایشگاه‌های تجاری به مطالب تبلیغاتی نیاز داشته باشید و چه به دنبال ضمیمه‌های چاپ‌شده یا تابلوهایی برای نمایش در ویترین‌های مغازه باشید، خدمات چاپ پوستر رنگی در شرکت ما با ابعاد ۲۹۷ در ۲۱۰ میلی‌متری می‌توانند نیازهای‌ تبلیغاتی‌تان را برآورده کنند.

در مجتمع چاپ روتا، به دنبال آن هستیم که در انتقال پیام کسب‌وکارتان به شکلی واضح، به‌خوبی‌طراحی‌شده و مقرون‌به‌صرفه به شما کمک کنیم. برای چاپ پوستر A4، پوشش‌های کاغذی مختلفی را ارائه می‌دهیم – برای شروع کار، فقط کافی‌ست قالب‌های سهل‌الاستفاده و رایگان‌مان را دانلود کنید. از این‌جای کار به بعد، طرح شما را در عرض ۲۴ ساعت آماده می‌کنیم و محصولات چاپ‌شده را از طریق تحویل فوری در تهران برای‌تان ارسال می‌کنیم. و اگر ترجیح می‌دهید افسار کار را به دست بگیریم، طراحان گرافیک‌مان می‌توانند در تهیه و تدوین پوستر A4 به شما کمک کرده و آن را برای تحویل در روز بعد آماده کنند.

در رویداد بعدی که در آن شرکت می‌کنید می‌توانید با افتخار، کار هنری تبلیغاتی را برای کسب‌وکارتان به نمایش بگذارید، و خاطرجمع باشید که پیام‌تان را در قالب یک طراحی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، به همتایان و مشتریان خود انتقال می‌دهید.

نمونه های چاپ شده