توضیحات

استعلام قیمت چاپ پوستر A3

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

هر پیامی را که می‌خواهید به مشتری خود منتقل کنید به شیوه‌ی مدنظر خودتان و با خدمات چاپ پوستر A3 در شرکت ما انجام دهید. از بین کاغذهایی با وزن و پوشش‌های مختلف، هر آن‌چه می‌خواهید را انتخاب کنید و تابلوی خود را با افتخار در ویترین مغازه یا روی دیوارهای ساختمان‌های‌تان آویزان کنید.

تخصص ما در چاپ پوستر باکیفیت و تمام‌رنگی‌ست که برای اطلاع‌رسانی درخصوص رویدادهای آتی یا اخبار مهم به مشتریان‌تان، ابزاری ایده‌آل محسوب می‌شوند. ابعاد ۴۲۰ در ۲۹۷ میلی‌متری یا A3 برای قسمت‌های داخلی کوچک با فضای محدود، ابعاد مطلوبی‌ست.

وظیفه‌ی ما در چاپ روتا آن است که اطمینان یابیم ایده‌های‌تان برای طراحی محقق می‌شوند و درنتیجه، می‌توانید مطمئن باشید که به مشتریان خود نزدیک‌تر می‌شوید – و محصولات چاپی در ابعاد A3 برای انجام این کار در جانمایی داخلی، روشی عالی محسوب می‌شوند.

وقتی طرح‌های‌تان را دریافت کردیم – فارغ از آن‌که دقیقاً بدانید چه می‌خواهید یا تصمیم گرفته باشید که طراحان گرافیک‌مان به شما کمک کنند – پوسترهای‌تان را در اسرع وقت آماده می‌کنیم تا آن‌ها را روز بعد دریافت کنید. و خاطرجمع هستیم که اثر هنری جدیدتان را با افتخار نمایش خواهید داد.

نمونه های چاپ شده