توضیحات

استعلام قیمت چاپ پوستر نمایشگاهی

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چاپ پوستر نمایشگاهی از تخصص‌های ماست. فرآیند چاپ منحصربه‌فردمان که طیف‌های رنگی غنی و درخشانی به‌دست می‌دهد می‌تواند چاپی بیشتر از سایر ماشین‌های چاپ داشته باشد. علاوه براین، نسبت به سایر شرکت‌های چاپ پوستر آنلاین، می‌توانیم ابعاد بزرگتری را آماده کنیم. با دقتی که به جزییات داریم، فارغ از آن‌که چه برنامه‌ای برای استفاده از پوستر خود دارید، این محصول قطعاً توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

بسیاری از مشتریان به‌منظور تهیه‌ی مواد و ابزار بازاریابی در رویدادها و نمایشگاه‌ها، چاپ پوستر نمایشگاهی را ترجیح می‌دهند. چه به دنبال تبلیغ نمایشی آتی در سالن تئاتر خود باشید و چه بخواهید به تبلیغ یک سخنران در دانشگاه‌تان یا هر نوع رویداد و مناسبت‌ دیگری بپردازید، پوستری نمایشگاهی بهترین گزینه برای کار شماست.

هنرمندان و طراحان گرافیک از خدمات چاپ پوستر نمایشگاهی توسط شرکت ما استفاده می‌کنند تا تصاویر چاپی باکیفیتی از آثار اصیل خود بسازند و بتوانند این آثار را در سایت‌های تجاری الکترونیکی یا نگارخانه‌های هنری و نمایشگاه‌های صنایع دستی به فروش برسانند.

چاپ پوستر فوری نمایشگاهی:

پوستر برای نمایشگاه بدلیل فوریت در چاپ آن یکی از کارهای فورس نمایشگاهی می‌باشد. مجتمع چاپ روتا با داشتن 2 دستگاه چاپ افست می‌تواند پوستر شما را ظرف یک روز چاپ و تحویل نماید.

پوسترهای نمایشگاهی بر روی انواع کاغذ گلاسه و تحریر با گرماژهای مختلف از 120 گرم تا 300 گرم قابل چاپ می‌باشد.

برای بالا بردن کیفیت و زیبایی پوستر می‌توان از انواع خدمات پوششی بعد از چاپ مثل سلفون مات و براق و یووی استفاده کرد.

جهت مشاوره و تحویل سریع با همکاران ما در ارتباط باشید. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر به صفحه اصلی چاپ پوستر مراجعه نمایید.