توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل شیشه ای

با چاپ لیبل شیشه ای شفاف و با کیفیت محصولات شما در میان انبوه محصولات خوراکی دیگر چشمگیر بوده یا در ارسال آنلاین کالا برای مشتریان نخستین تاثیر آن، قابل ملاحظه خواهد بود‌. این برچسب ها حتی برای استفاده روی محصولات داخل بطری یا بانکه نیز بسیار مناسب هستند.

شما میتوانید لیبل های شیشه ای و بادوام ای مخصوص به خود طراحی کنید که در انباری خنک، حس تازگی را القا کند. از میان چهار شکل استانداردی که در اختیار شما قرار داده شده و هر یک تنوع سایزی بسیاری را در بر می گیرد، گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا برچسبتان را طبق سلیقه خود در سایز سفارشی چاپ کنید.

فواید چاپ برچسب شفاف مرغوب

امکان شخصی سازی تمامی جزئیات از سایز و شکل گرفته تا رنگ

برچسب شفاف ای درست کنید که متناسب با برند و محصول مورد نظر شما طراحی شده باشد. می توانید برچسب را در اشکال مربع، مستطیل، دایره و بیضی چاپ کنید، به نحوی که برای چسباندن در سطح جلویی و پشت محفظه یا پکیج محصول مناسب باشد. حاشیه های گرد شده اطراف برچسب های مربعی و مستطیلی، ظاهری شیک و یکدست به طراحی شما می دهد و چسباندن آن نیز آسان تر خواهد بود.

بیش از ۱۰ نوع ابعاد مختلف برای چهار شکل موجود، در دسترس است؛ رایج ترین سایز برای هر شکل عبارت است از:

  • مربع: سایزهای ۲×۲ و ۳×۳ برای سطوح کوچک پیشنهاد می شود
  • مستطیل: سایزهای ۴×۳ و ۴×۲ جهت سطوح با طول زیاد مناسب هستند
  • دایره: سایز۲×۲ تقریبا هم اندازه یک بیسکویت کرمدار ساده است
  • بیضی: سایز۵/۲×۲ روی شیشه های کوچک به خوبی جا می شود اما سایز های بزرگتری همچون ۴×۳ و ۶×۴ نیز موجود است

شما می توانید میزان شفافیت پس زمینه  و رنگ طرح برچسب خود را طبق سلیقه تان انتخاب کنید. ما با تنظیم صحیح تعداد لایه های جوهر سفید، دقیق ترین رنگ را از تصویر طراحی شده شما ارائه می کنیم.

  • شفاف کردن همه چیز جلوه‌ای تماماً شفاف به همه برچسب بخش های برچسب شما می بخشد. این گزینه برای برچسب هایی با متون سایز بزرگ و طراحی های نویسه-نگاری محور پیشنهاد میشود.
  • شفاف سازی پس زمینه به این معناست که پس زمینه کاملا شفاف خواهد بود؛ در حالی که در چاپ متون یا تصاویر از جوهر سفید استفاده می شود تا رنگهای آنها به خوبی نمایان شود.
  • پاک کردن نقاط سفید رنگ، تمامی تصاویر رنگی یا سفید، پس زمینه و حتی متون روی برچسب را شفاف میکند.
  • دنبال کردن تنظیمات فایل به این معناست که شما پیش‌تر گزینه لایه های جوهر سفید را برگزیده اید و نیازی به پیاده‌سازی هیچ یک از تنظیمات مذکور ندارید.

لیبل، ظاهر زیبای خود را حتی در بدترین شرایط حفظ می کند. تمامی مواد به کار رفته جهت ساخت برچسب، ضد آب و ضد لک چربی است.

  • کاغذ برچسب سفید رنگ مرغوب به کار رفته در چاپ استیکر ها، ضد آب و ضد لک چربی است؛ این ویژگی، آنها را تبدیل به بهترین گزینه جهت استفاده برای اقلامی می‌کند که باید موقتاً در یخچال نگهداری شوند.
  • انواع BOPP(پلی پروپیلن با محوریت دو طرف چاپ پذیر)، غالباً ضد آب بوده و در محصولات صنایع غذایی و نوشیدنی ها، که در مجاورت رطوبت و روغن قرار میگیرند به کار میرود.
  • مواد نقش برجسته، اغلب روی بطری های نوشیدنی های الکلی به چشم می خورد و این ویژگی آنها در صورت نگهداری بطری در سطل یخ، تا ۴ ساعت پایدار خواهد بود.

امکان چسباندن روی شماره زیادی از اقلام، با استفاده از تفنگ برچسب زنی

تمامی لیبل های شیشه ای در رول هایی به قطر ۳ اینچ (۶۲/۷ سانتی متر) عرضه می شوند که با اکثر تفنگ های برچسب زنی استاندارد همخوانی دارد. این قالب بندی به تسهیل چسباندن سریع برچسب ها در کمیت های بالای ۲۵۰ عدد کمک می کند.

نحوه چسباندن لیبل های شیشه ای

جهت کسب بهترین نتیجه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پیش از چسباندن لیبل، از تمیز بودن سطح مورد نظر اطمینان حاصل کنید. با استفاده از آب گرم و صابون یا یک پارچه تمیز سطح محصول مورد نظر را از هرگونه آلاینده و چربی تمیز کنید.
  2. از تماس دست یا بدن با سطح چسبناک برچسب خودداری کنید تا اثر انگشت باقی نماند. در صورتی که با دست اقدام به چسباندن برچسب می‌کنید بهتر است از دستکش استفاده کنید.
  3. در هنگام چسباندن برچسب روی سطح مقعر یا محدب، ابتدا از یک سمت، برچسب را به خوبی روی سطح چسبانده و سپس آن را روی بخش منحنی محکم کنید. با این روش از ایجاد هرگونه تاخوردگی یا چین خوردگی جلوگیری می شود‌.
  4. هنگام چسباندن برچسب روی سطوح صاف، ابتدا یک سمت برچسب را به خوبی چسبانده و سپس با فشار کافی مابقی آن را روی سطح محکم کنید.
  5. در مرحله نهایی پس از اطمینان از چسبیدن تمامی قسمت ها، برای رفع هرگونه حباب ایجاد شده زیر چسب، سطح برچسب را صاف کنید.

چاپ لیبل شیشه ای رنگی

چاپ لیبل پشت چسبدار شیشه ای جهت استفاده برروی سطوح شیشه ای مثل شیشه ماشین، شیشه فروشگاه ها و داروخانه ها یا ظروف شفاف که می خواهید محتویات داخل آن مشخص باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای لیبل شیشه ای می توان از چاپ چهارررنگ اصلی و چاپ تک رنگ یا دورنگ استفاده کرد تا یک چاپ رنگی کامل داشته باشیم، و در عین حال می توان از خدمات طلاکوب و یا تقره کوب نیز برای زیبایی بیشتر کار چاپی استفاده کرد.

خدمات مختلف چاپ برچسب شفاف

برای خدمات چاپ برچسب ترنسپرنت می توان از انواع طلاکوب و نقره کوب ، چاپ رنگ پنتوم یا رنگ پنجم ، سلفون مات  و ساخت قالب خاص نام برد.

چاپ لیبل شیشه ای با رنگ پنجم سفید

گاهی برای چاپ چسبدار شیشه ای برای مکانهای خاص مثل ( شیشه ماشین ها ) یا محصول خاص مثل ( شامپو ) باید از رنگ پنجم سفید برای نمایش و رد نشدن نور از چاپ اصلی استفاده کرد. در این تکنیک پس از چاپ چهار رنگ مکانهایی که باید رنگ سفید بخورد با چاپ سیلک پوشیده می شود.

سوالات رایج در خصوص لیبل شیشه ای

حداقل تعداد سفارش چاپ برچسب، 500 عدد به ازای هر سفارش است.

نکته: هرچه تعداد سفارش لیبل شما بیشتر شود، بابت هر قطعه برچسب هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

یکی از گزینه های موجود برای جوهر سفید را بر اساس ظاهر نهایی طرح خود انتخاب کنید. انتخاب شما باید بر اساس انتخاب های پیشین در خصوص شفافیت پس زمینه یا طرح آن باشد و روتا پرینت مسئولیت تنظیم لایه های جوهر سفید را جهت ارائه محصولی مطابق با رنگ سفارش شما بر عهده می گیرد.

چاپ برچسب ۶ روز کاری زمان می برد. پس از اتمام کار، چاپ نهایی به آدرس شما فرستاده خواهد شد.

تمامی مواد به کار رفته در برچسب های شفاف، ضد آب و ضد لکه چربی هستند.

BOPP (پلی پروپلین با محوریت دو طرف چاپ پذیر) به دلیل خاصیت ضد آب و تحمل دمایی بین ۱۴ الی ۱۷۶ درجه فارنهایت، گزینه بسیار مطلوبی به حساب می آید.

نمونه های چاپ شده