توضیحات

استعلام قیمت چاپ لیبل اموال

چاپ لیبل اموال و لوازم:

دارایی و اموال شرکت خود را با چاپ لیبل‌های اموال با دوام مدیریت کنید. اموال خود را با استفاده از لیبل‌های خورد شونده با دوام که به دو صورت رنگی و تک رنگ روی برچسب نقره ای ، قرمز ، زرد و سفید چاپ می شود ،‌ ایمن کنید. این برچسب‌ها مورد آزمایش بسیار قرار گرفتند تا مستحکم ساخته شوند. لیبل‌های اموال مطابق با نیاز شما تولید می‌شوند و در عین حال مقرون‌ به ‌صرفه هستند و از موادی مناسب برای اغلب محیط‌ ها ساخته شدند.

چاپ برچسب اموال سریال دار:

برای برچسب اموال می توان از شماره سریال استفاده کرد تا در سیستم های مالی بتوان اموال را درست شناسایی کرد. مجتمع چاپ روتا می تواند برچسب اموال سفارشی شما را هم به صورت سریال دار و هم بدون سریال چاپ و آماده تحویل نماید.

سفید یا نقره‌ای ثابت:

معروف‌ترین لیبل‌ها اموال ما، پلی‌استرهایی با دوام مناسب برای برچسب‌زدن هرچیزی هستند. به عنوان مثال مناسب برای مصارف در فضای داخل یا فضای باز، مقاوم در برابر دمای زیاد، نور خورشید و تماس با مواد شیمیایی هستند.

لیبل‌های امنیتی و ضد تحریف:

لیبل‌های ضد تحریف به راحتی کنده نمی‌شوند. شامل فضای توخالی و مواد برچسب تخریب‌پذیر هستند که بدون ضربه کنده نمی‌شوند. عالی برای ضمانت‌نامه و برچسب ردیابی اموال هستند.

لیبل‌های ورقه‌ای:

لیبل ورقه ای به شما این امکان را می‌دهند که برچسب‌های فوق‌محافظت‌شده‌ی خود را با هر چاپگر انتقال حرارتی چاپ کنید.