توضیحات

کلوچه ها یکی از رایج ترین و پرمصرف ترین میان وعده ها هستند. بسیاری از شرکت‌های تولید کلوچه در بازار وجود دارند که کلوچه‌ها را در طعم‌ها، انواع و اشکال متفاوت تولید می‌کنند. ما جعبه‌های کلوچه سفارشی را به منظور برآورده کردن نیازهای بسته‌بندی کلوچه‌هایی که تولید می‌کنید، ارائه می‌کنیم. به عنوان یک تولید کننده کلوچه یا صاحب شرکت تنقلات، باید به جعبه‌های با کیفیت عالی که در اینجا موجود است نیاز داشته باشید. ما دست مشتریان خود را برای انتخاب طرح‌ها، چاپ‌ها یا تم جعبه‌ها باز می‌گذاریم. این جعبه‌های سفارشی که با مقوا و مواد چاپ با کیفیت تولید می‌شوند، برای نگهداری، ارائه و حتی حمل و نقل کلوچه‌ها عالی هستند. ما با سفارشات کوتاه مدت و بلندمدت سروکار داریم و خدمات با کیفیت را با کمترین نرخ به شما ارائه می‌دهیم.

ما در جعبه‌های شیرینی‌پزی، پیشرفته‌ترین بسته‌بندی کلوچه‌ها را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهیم که نه تنها برای حفظ کلوچه‌ها کاربردی‌اند، بلکه نمایشی عالی نیز ارائه می‌دهد.

جعبه‌های کلوچه سفارشی با پانل‌های تقسیم‌بندی شده

هنگامی که با صنعت غذا یا شیرینی‌پزی سر و کار دارید، باید به مخاطبان خود بهترین مواد خوراکی را با کیفیت بالا ارائه دهید تا مشتری پروپا قرص شما شوند. بسته‌بندی با کیفیت، بهترین نقش را در جذب مشتریان بیشتر ایفا می‌کند. مردم کلوچه‌های تازه و خوشمزه را تازه و به شکل اصلی خود می‌خواهند. به همین علت جعبه‌های کلوچه سفارشی خود را با مواد بسته‌بندی تجزیه پذیر تولید می‌کنیم. چنین جعبه‌هایی از شیرینی‌های کم‌وزن بسته‌بندی شده در داخل آن‌ نگهداری می‌کنند و طعم و کیفیت آن را برای مدت طولانی حفظ می‌کنند. جعبه‌های خود را با نام تجاری، توضیحات، مواد تشکیل دهنده، تاریخ انقضا و غیره تهیه کنید. از ما بخواهید که پانل های پنجره ساخته شده از پلاستیک یا پلی اتیلن را اضافه کنیم تا کلوچه‌هایتان بیشتر به چشم بیایند.

خدمات بسته‌بندی با بهترین کیفیت

می‌توانید از میان صدها افزونه برای تزئین جعبه‌های خود طرح مورد نظرتان را مانند پوشش نقطه‌ای UV، لمینت براق یا مات، فویل نقره یا طلا، تصاویر جذاب، روبان، کراوات و غیره، انتخاب کنید. گزینه‎‌های سفارشی‌سازی جعبه نامحدوداند، فقط باید به ما بگویید واقعاً چه می‌خواهید تا ما بهترین نتیجه را به شما ارائه کنیم. برای مشتریانی که به پیشنهاداتی در مورد چاپ، تصاویر و افزونه ها نیاز دارند، پشتیبانی طراحی رایگان ارائه می‌شود. چه برای هدفی تجاری به جعبه نیاز داشته باشید و چه برای نیازهای شخصی، برایتان جعبه‌هایی را طراحی می‌کنیم که دقیقاً با نیاز شما مطابقت دارند. برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتر را در مورد جعبه‌ها بخواهید. به ما سفارش دهید تا با ارسال رایگان از خدمات با کیفیت خود بهره‌مند شوید.

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ