توضیحات

چای یکی از پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است. در طعم و عطر مختلف عرضه می‌شود و به دلیل ارزش‌های غذایی و محبوبیتش از شهرت بالایی برخوردار است. محصولی با چنین اهمیت و مقبولیت، باید دارای بسته بندی استثنایی باشد که عظمت محصول را حفظ کرده و در بازار پر رونق، برجسته شود. در این زمینه، جعبه‌های چای سفارشی برای ارزش بخشیدن به آن بکار می‌آیند. این جعبه‌ها نمایشی خلاقانه با حداکثر پایداری، ظاهری باکلاس و کاربردی بی‌نظیری به چای شما می‌دهند. از آنجایی که این نوع بسته‌بندی به طور مرتب استفاده می‌شود، ماندگاری و کارایی آن نقش بسزایی در چرخه عمر چای خواهد داشت. ساختار آن باید برای ذخیره سازی آسان طراحی شده و بتواند در برابر سایش و پارگی ناشی از حرکت و باز شدن مداوم مقاومت کند. ما طراحی‌های زیبا، ساختارهای مقاوم در برابر آسیب و راه حل‌های بسته‌بندی برای جعبه‌های چای را با قیمت‌های عالی ارائه می‌دهیم. همین حالا جعبه‌های درجه یک مورد نیاز خود را در هر شکل، اندازه و طرحی سفارش دهید.

جعبه‌های چای خود را با چاپ سفارشی به صورت عمده تولید کنید

برای اکثر مردم، نوشیدن چای بیش از صرفا نوشیدن یک نوشیدنی، یک تجربه است. برای برخی مانند دارویی آرام بخش است که اضطراب را کاهش می‌دهد، در حالی که برخی دیگر فقط از طعم آن لذت می‌برند. چای در فروشگاه‌های خرده فروشی به مشتریان ارائه می‌شود. بنابراین باید آن را به گونه‌ای نمایش دهید که در نهایت خرید صورت گیرد. شما، یک فروشنده چای هستید که چایی با کیفیت به عمل آورده‌اید. اکنون زمان آن است که بسته‌بندی چای را که باعث فروش آن می‌شود، تهیه کنید! تولید جعبه‌های چای، خود یک هنر است زیرا فروش شما به آن وابسته خواهد بود. روتا پرینت در ایجاد این جعبه‌ها با ترجیحات مشتریان، مهارت دارد.

با بسته‌بندی‌های ما در بازار کسب و کار خود دیده شوید. با توجه به اینکه آنها به شما این امکان را می‌دهند که پایگاهی قوی برای بازاریابی محصولات و مارک‌های خود ایجاد کنید، عاشق نتایج حاصل از آن خواهید بود. آنها از چای در برابر رطوبت محافظت کرده و طراوت آن را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند. این جعبه‌ها از نظر بصری به اندازه کافی چشمگیر هستند تا به ظاهر چای کیسه‌ای شما ظرافت ببخشند. بسته‌بندی زیبا به مخاطب را جذب کرده و ارزش بالایی را در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند. این جعبه‌ها راهی برای افزایش سود شرکت و بالا بردن آنها در عرض چند روز است.

چای طعم‌های مختلفی دارد و نمایش آن در قفسه‌ها برای کسب و کار عالی است. یک جعبه چای باکیفیت و مجلل می‌تواند به طور قابل توجهی به برند شما کمک کند تا در ذهن و ذائقه مشتری بماند. با ظرافت و زیبایی بی‌نظیر، تأثیر مثبتی بر بینندگان ایجاد می‌کند که آنها را برای داشتن سبک زندگی ای سالم‌تر، بخرند. چاپ روتا این جعبه ها را با کمترین نرخ ممکن برای سفارشات عمده در اختیار شما قرار می‌دهد. ما انواع مواد، درج‌ها و راه‌حل‌های بسته‌بندی را داریم که برای مقاومت بسته در برابر عوامل خارجی لازم است. هر طرف این جعبه ها کاملاً قابل تنظیم و چاپ با طرح‌های خودتان هستند.

این فقط یک جعبه ساده نیست. این برند شماست

جعبه های بسته‌بندی چای عمدتاً برای چای کیسه‌ای و باز استفاده می‌شوند. آنها نقشی کلیدی در برجسته کردن محصول شما در قفسه‌های مغازه دارند. این بسته‌ها عمدتاً با کمک مواد مقاوم مانند مقوا، کرافت سفت و سخت که به دلیل استحکام و دوام مشهور هستند، تولید می‌شوند. این جعبه‌ها می‌توانند با روکش‌های خاصی لمینت شوند که رطوبت را حفظ کرده و طراوت برگ‌های چای را برای زمان نوشیدن مشتری حفظ کنند. این بسته‌ها دارای چندین گزینه چاپ هستند. شما می‌توانید موارد مورد نیاز خود را بر روی این بسته‌ها چاپ کنید که شامل متن و گرافیک مناسب باشد. تایپوگرافی متن نیز می تواند توسط شما انتخاب شود که باعث بیشتر دیده شدن محصولات شما می‌شود. می‌توانید گرافیک چاپ شده را با آیتم خود مرتبط کنید که تأثیر خوبی بر مشتریان خود بگذارید. همچنین می توانید رنگ دلخواه خود را به بسته‌ها بدهید و گزینه ضد آب کردن پوشش آن نیز وجود دارد که باعث می‌شود چای در معرض خطرات محیطی مانند؛ گرد و غبار، خاک، رطوبت و غیره قرار نگیرد. این جعبه‌ها با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌شوند. به چیزی متفاوت نیاز دارید؟ درخواست مشاوره کنید تا راهنمایتان کنیم.

طرح های شخصی سازی شده برای بسته‌بندی چای شما

طراحی بسته‌بندی مناسب به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند را افزایش داده، از سایرین متمایز شوید، مشتریان جدید جذب کرده و مشتریان فعلی را حفظ کنید. این بخش از تولید محصول برای شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا شکل و طراحی، بسته‌بندی ای مناسب به شما داده و به دلیل اشباع بودن بازار چای مجموعه‌ای شگفت انگیز با طرح های منحصر به فرد به مشتری ارائه خواهید داد. به دلیل اینکه روتا پرینت از تنوع بالایی در جعبه‌های خود برخوردار است، هر طرحی را که مد نظر شما باشد را تولید می‌کند. می‌توانیم به بالای بسته‌ها طرحی اضافه کنیم که ظاهر را شکیل تر کرده و متقاعدکننده‌تر باشد. این نوع طراحی تاثیر مثبتی بر کسب و کارتان خواهد داشت. جعبه‌ها می توان شکل مخروطی یا هرمی نیز داشته باشند. این طرح به دلیل ظاهر مجلل آن محبوبیت داشته و پیش نمایشی از محصول شما خواهد بود.

چای‌هایی وجود دارند که به آفتاب حساس هستند و به سطح حفاظتی بالاتری نیاز دارد. شما می توانید با اضافه کردن روکش عایق از آن محافظت کنید. این روکش کاغذی آب بندی‌شونده می‌تواند یک لایه داخلی داشته‌باشد که محصولات شما را تازه نگه می‌دارد و رطوبت و بوی ناخواسته را از بین می‌برد. جعبه می‌تواند طراحی کشویی نیز داشته باشد. این سبک نه تنها عاشقان چای را با ظاهر خود جذب می‌کند، بلکه با تجربه منحصر به فرد جعبه گشایی، آنها را شگفت زده می‌کند. می توانید آن را به شکل بالش طراحی کنید و به این ترتیب پتانسیل زیادی برای وسوسه کردن مشتریان خواهید داشت. همچنین می‌توانید به آن نوار باز شونده اضافه کنید که برای کمک به باز شدن آسان می‌توانند کشیده شده و جعبه را باز کنند. این طرح نوینی برای کیسه‌های چای بوده و روند استفاده از آن در بازار رو به رشد است. چرا که چنین طرح‌هایی به مردم اجازه می‌دهد از جعبه‌های مستطیلی استاندارد یکنواختی که این روزها خسته‌کننده شده‌اند فاصله بگیرند. در همین مدت کوتاه ایده های زیادی برای طراحی جعبه در اختیارتان گذاشتیم. بسته‌بندی‌های سفارشی را می‌توانید در هر شکل، سبک، اندازه و حالت دلخواه دریافت کنید. همه آنها مطابق با FDA ساخته می‌شوند و پوششی بدون سالم ارائه می‌دهند که برای تماس مستقیم با چای بی‌خطر است.

برای چاپ جعبه های چای از انواع مقوا و خدمات پس از چاپ می توان استفاده کرد.

بسته بندی چای در اوزان مختلف صورت می گیرد که در نوع چای فله از بسته 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی و بالاتر می توان نام برد که بسته بندی 500 گرمی از تمامی مدل های دیگر پر فروش تر بوده و مصرف بیشتری دارد.

در بسته بندی چای کیسه ای از تعداد 25 عدد ، 50 عدد ، 100 عدد و بالاتر می توان نام برد.

نمونه های چاپ شده

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ