توضیحات

هنگامی که مجموعه‌ای از پیراهن‌های جدید را می‌فروشید، چاپ جعبه پیراهن سفارشی راهی عالی برای کمک به ساخت برند شما هستند.

جعبه‌های لباس ما کیفیت بالایی دارند و به شما امکان این را می‌دهند که نه تنها شکل جعبه، بلکه طرح و رنگ را نیز شخصی سازی کنید. مهم نیست که چه طرحی را انتخاب می‌کنید، تیم بسته‌بندی پیراهن، آن را برای شما خواهد ساخت. شما می‌توانید جعبه‌های سفارشی را به سرعت ساخته و کاغذ تولیدی، پوشش و سایر خدماتی را که ما به مشتریان بسته‌بندی خود ارائه می‌دهیم، انتخاب کنید.

بسته‌بندی لباس سفارشی

نقطه اشتراک برند‌های خرده فروشی برتر چیست؟

همه آنها بسته‌بندی سفارشی خیره کننده و منحصر به فرد دارند. طراحی جعبه شما همان چیزی است که در ابتدا محصولات باورنکردنی شما را به نمایش می‌گذارد، بنابراین باید بی‌نقص به نظر برسد. کاملا از اهمیت زیبایی بسته‌بندی جعبه شما آگاهیم و می‌خواهیم بدون صرف هزینه‌های کلان محصولی به یاد ماندنی ارائه دهید.

ما به‌عنوان یکی از شرکای اصلی بسته‌بندی و جعبه سفارشی در آمریکا، به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا با هزینه کمتر جعبه‌های سفارشی با کیفیت بالا را برای محصولات خود طراحی و چاپ کنند.

ریفاین پکیجینگ بسته‌های لباس را در تمام ابعاد و اشکال به صورت عمده عرضه می‌کند. شما می‌توانید گزینه‌های تکمیلی مانند براق/ مات بوودن و UV نقطه‌ای را نیز انتخاب کنید. گزینه‌های افزودنی دیگر شامل برش‌های پنجره‌ای، فویل‌های طلایی/نقره‌ای، نقش برجسته و روبان یا پاپیون است که برای نمایش بهتر محصولات شماست. تمام بسته‌بندی‌های مقرون به صرفه ما بسیار بادوام بوده و بنابراین شما هرگز نگران ایمنی محصولات خود در طول بسته‌بندی و حمل و نقل نخواهید بود.

هنگامی که مجموعه‌ای از پیراهن‌های جدید را می‌فروشید، بسته‌های لباس سفارشی راهی عالی برای کمک به ساخت برند شما خواهند بود.

جعبه‌های ما کیفیت بالایی دارند و به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها شکل جعبه، بلکه طرح و رنگ را نیز به دلخواه خود تغییر دهید. مهم نیست که چه طرحی را انتخاب می‌کنید، تیم بسته‌بندی آن را برای شما خواهد ساخت. سرعت سفارش این جعبه‌ها بالاست و میتوانید از خدماتی نظیر کاغذ تولیدی، پوشش و سایر موارد، بهره‌مند شوید.

نمونه های چاپ شده

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ