توضیحات

فست فودهای زنجیره ای به جعبه‌های پیتزا با طرح خودشان نیاز دارند چرا که جلب توجه مشتریان امری حیاتی است. در کسب و کارهای پیتزا که روندی رو به رشد دارد، افزایش فروش هدفی بزرگ است. جعبه پیتزایی که به درستی طراحی شده برای معرفی یک نام تجاری جدید، مهم است. بنابراین، ما سخت در تلاش هستیم تا برند شما را نمونه کنیم. تنها شرط این روند این است که برای ثبت سفارش باید به ملاحظات ما توجه داشته باشید، چرا که جعبه‌های پیتزا را با ویژگی‌های خاص ارائه می‌دهیم.

جعبه‌های جذابی که سبک‌های متنوعی دارند: جعبه‌های پیتزا سفارشی در سبک‌ها، شکل‌ها و طرح‌های بسیاری وجود دارند؛ مثلا مقوای جعبه پستی با چاپ سفارشی معمولا برای این نوع جعبه‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، می توان با توجه به نیاز های شما، جعبه‌های گرد و مربع شکل طراحی کرد. بسته بندی پیتزا برای تجارت مواد غذایی آماده است. هدف این است که مطابق با سلیقه مشتری تغییر کند و کاربران(کارکنان پیتزا فروشی را قادر می‌سازد تا پیتزاهای کوچک تا بزرگ را به راحتی بسته‌بندی کنند. با این حال، جعبه های پیتزا برای اهداف متنوعی از جمله حمل، ذخیره و بسته‌بندی پیتزا با آرم برندها طراحی می‌شوند.

رنگ‌های مختلف و روش‌های چاپ: جعبه‌های چاپ سفارشی به راحتی قابل تنظیم هستند. این جعبه‌ها برای قالب گیری در هر چاپ و طرحی مناسب هستند. علاوه بر این، رنگ ها و تصاویر با وضوح بالا ارزش محصول را افزایش می دهند. بنابراین در هنگام ساخت جعبه‌های پیتزا سفارشی دقت بسیاری به خرج می‌دهیم، چرا که برای متمایز شدن برند شما اهمیت زیادی دارد.

رسانه‌ای قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان هدف: بسته‌بندی پیتزا امضای کسب و کار نوپا است. جعبه‌های پیتزا نقشی حیاتی برای فریب دادن ذهن مشتری و جذب آن دارند. علاوه بر این، جعبه‌های پیتزا احساس شادی به مشتریان می‌دهند. پس در رقابت سخت، جعبه‌های منحصر به فرد پیتزا  تصویر برند شما را در ذهن مشتری ذخیره می‌کنند. این جعبه‌ها با آرم زنجیره غذایی مزین شده‌اند. این به پیتزا کمک می کند تا به مشتریان هدف برسد. چه چیزی بهتر از جعبه های پیتزا چاپ شده سفارشی ما؟ تصور از شما، تولید از ما.

جعبه‌ پیتزای با کیفیت و شخصی سازی شده. مقوا، کرافت و مقواهای موج دار؛ ذخیره سازی و حمل و نقلی ایمن را فراهم می‌کنند. این مواد در سیاست بزرگ تامین کنندگان بسته‌بندی ثابت شده‌اند. همچنین باعث افزایش فروش برند می‌شوند و برای حمل ایمن غذا مفید هستند. بنابراین، بسته بندی شیک این حقایق را تضمین می کند:

  • بر روی مشتریان بالقوه تاثیر مثبت دارد
  • مواد غذایی را گرم و تازه نگه می‌دارد
  • از رطوبت و آسیب مواد غذایی جلوگیری می‌کند
  • فرآیند حمل و نقل و ذخیره سازی ایمن را فراهم می‌کند
  • طعم و ظاهر غذا را تغییر نمی‌دهد
  • ظرافت پیتزا را حفظ می‌کند

پرسش و پاسخ

این جعبه‌ها پیتزا محدوده اندازه‌ای انعطاف‌پذیر دارند. می‌توانید از بین سه جعبه پیتزا با اندازه استاندارد یکی را انتخاب کنید:

  • 30x30x5cm – مناسب برای پیتزاهای کوچک (24cm)
  • 40x40x5cm – مناسب برای پیتزاهای متوسط ​​(cm34)
  • 50x50x5cm – مناسب برای پیتزاهای بزرگ (43cm)

یا اندازه خود را به گونه‌ای سفارش دهید که با پیتزاهایی با اندازه/شکل غیر استاندارد، مانند پیتزاهای مستطیلی، مطابقت داشته باشد.

جعبه های پیتزا شما به صورت محلی در ایران ساخته می شوند تا ردپای کربن زنجیره توزیع را به حداقل برسانند. مقوا از ترکیبی از ۹۰٪ محتوای بازیافتی و ۱۰٪ خمیر چوب تایید شده ساخته می‌شود. کل جعبه قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر است

مقوای موجی استفاده شده در این جعبه‌های غذا برای تماس مستقیم با محصولات غذایی تایید نشده است. اما استاندارد صنعت این است که یک جداکننده ایمن مواد غذایی بین پیتزا و این لایه قرار گیرد. نکته: این جداکننده نباید فویل آلومینیومی باشد. برای آسان سازی بازیافت برای مشتریان خود، سینگل زیر پیتزا را انتخاب کنید. به این ترتیب مشتری می‌تواند کل جعبه را با کاغذهای بازیافت دور بیاندازد.

شما می توانید جعبه های پیتزا خود را از 1000 عدد سفارش دهید.

پاسخ کوتاه: عالی. چاپ فلکسوگرافی و افست را به شما ارائه می‌دهیم که هر دو نتایج باکیفیتی دارند. انتخاب به اندازه سفارش یا پیچیدگی طراحی شما بستگی دارد. پالت رنگ CMYK برای چاپ فلکسو بکار می‌رود و می‌توانید CMYK یا Pantone را با چاپ افست انتخاب کنید. در طول فرآیند ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با ارائه جزئیات بیشتر شما را راهنمایی کنند.

نمونه های چاپ شده

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ