توضیحات

چاپ جعبه متالایز سفارشی در حال حاضر خواهان زیادی دارند. این جعبه‌ها کلاس و محبوبیت تجاری پیدا کرده‌اند. صاحبان مشاغل عمده فروشی از این پیشرفت خوشحال بوده و از آن سود کلانی می‌برند. جعبه های متالایز با لایه‌های متالایز پوشانده شده‌اند که به دلیل تابش نور، جلوه‌ای درخشان خواهند داشت. با استفاده از این جعبه‌ها می‌توانید محصولات خود را زیباتر جلوه داده تا برای فروش بیشتر ایده آل شوند.

جعبه‌های متالایز کاربرد بسیاری دارند.

بسته‌بندی‌هایی که روکش متالایز دارند به محصول ظرافت می‌بخشند و آن را در بین رقبا متمایز می‌کنند. مشتریان شما با استفاده از این جعبه، محصول شما را لوکس و گران قیمت فرض می‌کنند. مقرون به صرفه بودن، استحکام، سبکی و دوام آنها با جعبه‌های بسیار محکم قابل مقایسه است.

روی این جعبه‌ها می توان تقریبا از هر روش چاپی استفاده کرد. آنها با چاپ استاندارد سازگار هستند که به برندها اجازه می‌دهد تأثیری ماندگار بر مصرف کنندگان بگذارند. بسته‌بندی متالایز برای اعمال گرافیک، طرح‌ها و برچسب ها ایده آل است. هم مشتریان و هم سازندگان، برای تهیه جعبه متالایز به دلایل زیادی از جمله؛ بازیافت چندین بار بدون تأثیر بر کیفیت آن، ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، عمدتا به کاهش زباله های بسته بندی و تمیز نگه داشتن محیط کمک می‌کند. در نهایت، با انتخاب این جعبه ها، کسب و کار، فروش و رضایت مشتری خود را افزایش خواهید داد.

جعبه‌های متالایز مخصوص برآوردن نیازهای خاص

این جعبه ها علاوه بر طراحی زیبا، کاملاً منحصر به فرد هستند. هر زمان که بسته ایده آل خود را تصور کردید، ما آن را تضمینی به واقعیت تبدیل خواهیم کرد و اگر نمی‌توانید تصویر واضحی از ایده‌های خود داشته باشید، بدون هیچ هزینه‌ای به شما مشاوره خواهیم داد. رضایت مشتری عامل مهمی در موفقیت یک جعبه متالایز است. این که بسته شما چگونه به نظر می رسد همان چیزی است که مشتری به عنوان اولین برخورد نسبت به برندتان در نظر خواهد گرفت.

قیمت مناسب جعبه‌های متالایز

خوشحالیم که جعبه متالایز خود را به تعداد عمده برایتان به ارمغان می آوریم و می‌دانیم که برای زمان و هزینه آن ارزش قائل هستید. در نتیجه، نیازی نیست که بودجه بسته‌بندی محصولات خود را چند برابر کنید، زیرا جعبه‌هایی به تعداد بالا و قیمت مناسب در اختیارتان قرار خواهیم داد. هر زمان که در چنین وضعیتی قرار گرفتید، باید به فرم سفارش مراجعه کرده تا مشکل را در یک لحظه برطرف کنید. برای جعبه‌های متالایز، راه حل‌های بسته‌بندی بی‌نظیری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که توسط ماشین آلات پیشرفته و کارشناسان مجرب تولید می‌شوند.

مقرون به صرفه

اکثر صاحبان مشاغل نگران این هستند که چگونه می‌توانند یک بسته‌بندی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند. راه‌حل‌ آن استفاده از تکنیک چاپ افست است. ساخت جعبه‌های متالایز مقرون به صرفه‌تر از هاردباکس است. اگر تصمیم دارید طی یک ارتقاء گران قیمت بسته‌بندی خود را متالایز کنید؛ روتاپرینت، تمام خدمات از طراحی تا تکمیل را با قیمت عمده به شما ارائه می‌دهند. چاپ جعبه یکی از خدماتی است که که ما ارائه می‌دهیم.

سازگار با محیط زیست

از آنجایی که فویل می تواند بارها و بارها بدون از دست دادن کیفیت خود استفاده شود، تنها انتخاب مصرف کنندگان و تولید کنندگان است که به پاکسازی محیط و کاهش زباله‌های بسته‌بندی نیز کمک می‌کند.

جاذبه بصری

با استفاده از جعبه متالایز، محصول شما از بین بقیه محصولات متمایز می‌شود و ارزشش افزایش می‌یابد. مشتری معمولاً به دنبال بسته‌بندی متفاوت در قفسه‌های مغازه است و به ظاهر منحصر به فرد جذب می‌شوند.

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ