توضیحات

چاپ جعبه ماسک سه لایه یا چاپ فوری جعبه ماسک جراحی

ماسک های سه لایه بیشتر به عنوان ماسک های جراحی شناخته می شود. و توسط متخصصان و پزشکان در فضاه های دارای آلودگی عفونی کاربرد دارند. با شیوع بیماری همه گیر کرونا استفاده از این مدل ماسک ها در بین همه اقشار جامعه رواج پیدا کرده است. و از این رو تولید ماسک های 3 لایه چندین برابر افزایش یافته است که به طبع نیاز به بسته بندی و چاپ جعبه ماسک نیز افزایش یافته است. مجتمع چاپ روتا در کوتاه ترین زمان ممکن با بروز ترین امکانات خود و مناسب ترین قیمت آماده تولید و چاپ جعبه بسته بندی ماسک برای تولیدکننده‌گان محترم ماسک می باشد.

مرحله چاپ در پروسه طراحی و تولید جعبه ماسک، اهمیت ویژه ای دارد. به طور کلی شمایل جعبه بسته بندی از  عوامل مهمی در نشان دادنِ کیفیت محتویات درونی جعبه می باشد. بنابراین نوع چاپ مناسب که اصلی ترین بخش از شکل و شمایل جعبه است، باید به صورت اختصاصی پرداخته شود تا هنگام دیدن ظاهر جعبه نشانه ای از بی کیفیتیِ محتویات آن نباشد. گفتنی است در چاپ جعبه بهداشتی ماسک باید به نکات و مسائل گوناگونی توجه گردد تا نتیجه ی کار مطلوب و رضایت بخش باشد.

تولید انواع جعبه ماسک سه لایه ، دو لایه و N95

به صورت چاپ رنگی (چهاررنگ)، تک رنگ در ابعاد مختلف

جهت چاپ جعبه ماسک از مقوای ایندربرد ( بهداشتی ) و مقوای پشت طوسی می توان استفاده کرد. مقوای پشت طوسی به دلیل غیر بهداشتی بودن مورد تایید بعضی از سازمان ها و ارگان ها نیست.

جهت چاپ جعبه ماسک از مقوای گرماژ 250 گرم تا 300 گرم در دو مدل ایندربرد و پشت طوسی می توان استفاده نمود.

برای انواع خدمات پس از چاپ می توان از انواع روکش سلفون براق ، سلفون مات ، یووی سلیندری استفاده نمود.

ابعاد جعبه ماسک با توجه به تعداد داخل و نوع تولید در ابعاد مختلف تولید و چاپ می شود.

طراحی جعبه ماسک :

برای طراحی جعبه ماسک واحد طراحی چاپ روتا اماده است تا با بروزترین طراحیها در خدمت شما تولید کنندگان محترم باشد.

جهت سفارش تحویل فوری سفارش با ما تماس بگیرید.

نمونه های چاپ شده

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ