توضیحات

با چاپ جعبه‌های لوازم آرایشی، تجربه مشتریان خود را از لوازم آرایش و زیبایی بالا ببرید. جعبه های لوازم آرایشی چاپ شده سفارشی نشان دهنده برند شما به صورت آنلاین و آفلاین است.

قبل از همه گیری، ۸۵ درصد از خرید لوازم آرایشی در فروشگاه انجام می‌شد. با توجه به اینکه فروشگاه‌های لوازم آرایشی جایگاه ۴۳.۶ میلیارد دلاری در صنعت دارند، انتظار می‌رود بیشتر مشتریان به فروشگاه‌ها سرازیر شده و محصولات جدید را در قفسه‌ها بررسی کنند.

چه در فروشگاه محصولات خود را بفروشید و چه آنلاین، بسته‌بندی خوب همیشه نیروی محرکه فروش خواهد بود. از لوازم آرایش گرفته تا ابزارهای زیبایی، جعبه‌های لوازم آرایشی چشم نواز حسی از تجمل را ایجاد می‌کنند که برای زنان و مردان جذاب است.

نکته‌های مهم برای داشتن جعبه لوازم آرایشی‌ای حرفه‌ای

بسته‌بندی مارک‌دار ارزش محصولات آرایشی را افزایش می‌دهد. چه در حال فروش لوازم آرایش داروخانه‌ای باشید و چه برندهای گران قیمت، انتخاب مواد شما تعیین می‌کند که محصول چقدر خوب ارائه می‌شود.

در زیر چند گزینه برای چاپ سفارشی بسته‌بندی‌های لوازم آرایشی وجود دارد:

  • مقوای تک لایه، ۳ پوشش متفاوت دارد که به شما امکان می‌دهد ظاهر کلی طرح خود را کنترل کنید. عمق رنگ در جعبه لوازم آرایش شما مهم است، به خصوص با محصولاتی که برای رژ لب یا پالت سایه چشم استفاده می‌شوند. شما می‌توانید از بین مقواهای 14، 18 pt. یا 24. pt به دلخواه یکی را انتخاب کنید.
  • مقوای مواج ضخیم بوده و در برابر برخورد مقاوم است. بنابراین برای محصولاتی که از طریق پست ارسال خواهند شد توصیه می‌شود. این مقوا در مدل های سفید لوکس یا روستایی کرافت (قهوه‌ای) عرضه می‌شود.

خط تولید بعدی جعبه‌های لولازم آرایشی خود را با توجه به اندازه مناسب سفارش دهید. سفارش شما می‌تواند در محدوده‌های زیر اجرایی باشد:

  • طول: 0.75 – 30 اینچ
  • عرض: 0.75 – 20 اینچ
  • عمق: 1.75 – 20 اینچ

نحوه ساخت جعبه‌های لوازم آرایشی‌ای تاثیرگذار

در اینجا چند نکته در مورد طراحی جعبه سفارشی وجود دارد که محصول شما را برای بازار جذاب می‌کند:

  • با فونت منحصر به فرد، بر نام تجاری خود تأکید کنید. تایپوگرافی مینیمالیستی توجه مشتریان را جلب می‌کند.
  • رنگ‌ها را هدفمند ترکیب کنید. رنگ‌های گرم برای مجموعه های تابستانی مناسب است. از رنگ‌های سردتر آبی و سبز برای محصولاتی که برای طراوت پوست هستند، مانند مرطوب کننده‌ها یا ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از الگوهای متمایز یا تصاویر خلاقانه استفاده کنید. جعبه لوازم آرایشی را طراحی کنید که مشتریان را ترغیب به نگهداری از آن بکند. الگوهای گل یا اشکال انتزاعی به راحتی روی پس زمینه سفید یا کرافت (قهوه‌ای) کار می‌کنند.

همه اینها را می‌توان با استفاده از ابزار طراحی آنلاین ما انجام داد. خدمات چاپ ما به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را آپلود کرده، متن را اضافه کنید و رنگ‌ها را پس از نشان دادن مشخصات سفارش بر روی جعبه‌، ترکیب کنید.

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ