توضیحات

چاپ جعبه زعفران و طراحی حرفه ای جعبه زعفران جهت صادرات و فروش داخلی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت جهت تولید کنندگان محترم  در ابعاد و اندازه های مختلف.

چاپ جعبه زعفران فانتزی :

زعفران با عنوان ” طلای سرخ ” گرانترین و سودمندترین ادویه در دنیا محسوب می شود. این ادویه كاربرد و مصارف گسترده ای دارد كه می توان به استفاده از آن در مواد غذایی مختلف، پزشكی و صنعت اشاره كرد.
كاربرد قابل توجه آن در دنیای آشپزی به علت قدرت رنگ دهی بالا و عطر قوی آن است. زعفران بواسطه ی تركیب خوبی كه با سایر مواد غذایی دارد نقش مهمی در صنایع غذایی ایفا می كند. کشور ایران جزو معدود کشورهای تولید کننده زعفران با بالاترین کیفیت می باشد. حال با توجه به این موضوع این طلای سرخ، احتیاج به بسته بندی خاص و قابل ارائه و رقابت با بازارهای جهانی می باشد.

انواع بسته بندی زعفران:

برای بسته بندی زعفران از انواع جعبه مقوایی فانتزی ، جعبه هارد باکس ، ظروف کریستالی ، ظروف فلزی با چاپ رنگی ، ظروف چوبی لیزری و غیره می توان استفاده کرد.

مجتمع چاپ روتا با داشتن آتلیه طراحی، آماده ارائه خدمات طراحی و چاپ در زمینه جعبه زعفران مقوایی به شما تولید کنندگان محترم می باشد.

انواع مقوا و خدمات پس از چاپ برای تولید جعبه زعفران:

برای چاپ جعبه زعفران از مقوای ایندربرد بهداشتی استفاده می شود تا کار با بالاترین کیفیت چاپ شود. برای خدمات پس از چاپ هم می توان از انواع خدمات پوششی مثل سلفون مات ، سلفون براق ، یووی موضعی استفاده کرد.

برای زیبایی بیشتر جعبه و چشمگیر شدن بیشتر محصول می توان از طلاکوب یا نقره کوب هم به عنوان خدمات پایانی کار استفاده کرد.

چاپ جعبه هارد باکس جهت بسته بندی زعفران :

برای بسته بندی زعفران از جعبه هارد باکس هم می توان استفاده کرد. جعبه های هارد باکس بدلیل قیمت تمام شده بالا معمولا برای بسته بندی زعفران با گرماژ بالا یا جعبه های صادراتی استفاده می شود. برای داخل جعبه و فیکس کردن محصول از انواع فوم و ابر می توان استفاده کرد. برای چاپ جعبه هارد باکس در بسته بندی زعفران می توان از انواع چاپ و خدمات پس از چاپ استفاده کرد.

نمونه های چاپ شده

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ