توضیحات

چاپ جعبه دستمال کاغذی یک مرحله مهم در فرآیند تولید و بسته‌بندی دستمال‌های کاغذی است. این چاپ به عنوان یک روش برای افزایش جذابیت و شناخت برند محصول، اطلاع‌رسانی به مشتریان و افزایش ارتباط با مخاطبان انجام می‌شود. در زیر، مراحل و اطلاعات مرتبط با چاپ جعبه دستمال کاغذی را برایتان توضیح می دهیم :

  1. تهیه طرح چاپ دستمال کاغذی : ابتدا باید طرح چاپ جعبه دستمال کاغذی را طراحی کنید. این طرح شامل اطلاعات مهم مانند نام برند، لوگو، تصاویر، الگوها و اطلاعات تماس می‌شود. طرح باید جذابیت داشته باشد و با هویت بصری برند همخوانی داشته باشد.
  2. انتخاب نوع چاپ: برای چاپ جعبه دستمال کاغذی، معمولاً از روش‌ چاپ افست چهاررنگ یا 5 رنگ استفاده می شود.
  3. انتخاب نوع مقوا: معمولا برای چاپ جعبه دستمال از مقوای پشت طوسی با گرماژ مختلف استفاده می شود.
  4. مرحله چاپ: در این مرحله، طرح‌ها و اطلاعات مورد نیاز روی جعبه‌های کاغذی چاپ می‌شود. این مرحله ممکن است شامل چاپ رنگ‌های مختلف، تصاویر و متن باشد. همچنین مراقبت از کیفیت چاپ و تطابق با طرح اصلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  5. خدمات پس از چاپ : پس از مرحله چاپ، جعبه‌های کاغذی ممکن است نیاز به خدمات پس از چاپ مثل یووی و سلفون و… داشته باشد که بنا به درخواست مشتری قابل اجرا می باشد.

صنعت سلولزی به تولید محصولاتی مانند کاغذ، کاغذ بهداشتی، دستمال کاغذی، کاغذ دیواری، کاغذ بسته‌بندی، کاغذهای تخصصی و محصولات مشابه از جمله کاغذهای صنعتی می‌پردازد. این صنعت از مواد اولیه اصلی خود یعنی سلولز که از درختان و گیاهان استخراج می‌شود، استفاده می‌کند. سلولز به دلیل ویژگی‌های مکانیکی و شیمیایی‌اش مناسب‌ترین ماده برای تولید کاغذ است.

دستمال کاغذی نوعی محصول سلولزی است که به طور عمده برای بهداشت شخصی و تمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستمال‌ها به صورت ورقه‌های کوچک، نرم و جذب‌کننده طراحی شده‌اند و در مکان‌های عمومی، خانه‌ها، دستگاه‌های بهداشتی و غیره استفاده می‌شوند. برخی ویژگی‌های مهم دستمال کاغذی عبارتند از:

چاپ جعبه دستمال کاغذی طیف گسترده‌ای از بسته‌بندی دستمال کاغذی است که با لوگو یا شعار تبلیغاتی شما چاپ می‌شوند؛ مانند جعبه دستمال کاغذی مسافرتی، جیبی و کلاسیک. شما امکان این را خواهید داشت که جعبه دستمال کاغذی استاندارد انتخاب کرده یا به سراغ گزینه‌های خاص‌تر بروید.

جعبه‌های دستمال کاغذی با طراحی منحصر به فرد

ما ابعاد و شکل جعبه دستمال کاغذی مورد نظر شما را با انتخاب خودتان تولید می‌کنیم. با استفاده از تکنیک‌های چاپ آفست، نتایج عالی‌ای روی جعبه‌های دستمال کاغذی سفارشی خود دریافت کنید. از بین انواع مقواها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. و با افزودنی‌هایی مانند: برش‌های پنجره‌ای، طلاکوب و نقره کوب، لمینیت، برجسته‌سازی، پوشش ضد آب، UV  نقطه‌ای، براق یا مات بودن سطح به آن جلوه زیباتری بدهید. همچنین می‌توانید در کنار طیف وسیع خدمات ارائه شده، پوششی به روی جعبه اضافه کنید تا زیبا تر و آراسته تر شود.

چرا تولیدکنندگان دستمال کاغذی ما را انتخاب می‌کنند؟

چرا که هر روشی را که برای تولید جعبه‌های دستمال کاغذی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت لازم است را بکار می‌گیریم. ما واحدی مجرب برای طراحی این جعبه‌ها داریم تا شما بتوانید ایده‌های رایگان طراحی شده را برای چاپ روی جعبه‌های خود دریافت کنید. طراحان گرافیک ما مطمئناً بهترین بسته‌بندی‌ای را که به تمام نیازهایتان پاسخ می‌دهد، برایتان طراحی کرده‌اند. ایده‌های خود را به ما بگویید تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌های چاپی را در اختیارتان بگذاریم. سپس این جعبه‌ها را مطابق با الزامات اصلاح کنید.

پروژه خود را با دنبال کردن یک سری مراحل آسان که به طور خاص برای آسان کردن انتخاب شما طراحی شده اند، شروع کنید. ابتدا با کاوش در مجموعه‌ای عظیم از بیش از ۲۰۰ امکان بسته‌بندی، بهترین شکل/سبک را برای جعبه دستمال کاغذی خود انتخاب کنید. دسته‌بندی‌های موجود عبارتند از مدل توزیع‌کننده چند منظوره برای نمایش برند یک خرده‌فروشی، دستمال کاغذی‌های جیبی، جعبه‌های مخصوص سفر یا جعبه‌های شکیل به عنوان هدیه تبلیغاتی. هنگامی که تصمیم گرفتید چه شکل و سبکی را می‌خواهید، باید ابعاد مد نظر خود را برای جعبه وارد کنید. سپس باید آثار هنری، طرح‌ها و تصاویری را که خودتان آماده کرده‌اید و می‌خواهید روی این جعبه‌ها چاپ شوند، بارگذاری کنید. پس از ارسال اثر، پروژه تکمیل شده خود را به صورت سه بعدی ببینید و قبل از تایید نهایی، مدل دیجیتال جعبه را تایید کنید. وقتی همه این کارها انجام شد، فقط بنشینید و منتظر باشید تا جعبه‌های دستمال کاغذی سفارش داده شده دقیقاً همانطور که شما درخواست کرده‌اید ساخته شوند.

نمونه های چاپ شده

برای محاسبه هزینه و ثبت سفارش لطفا با ما در ارتباط باشید

تماس
تلگرام
واتس اپ