توضیحات

استعلام قیمت ساک دستی گلاسه

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ما برای کسب و کارها و برندهای مختلف، ساک دستی‌های گلاسه تولید می‌کنیم. تمام روش‌های بسته بندی ما به اندازه محصولی که حمل می‌کنند، منحصر به فرد هستند. به عنوان متخصصان چاپ و بسته بندی، لمینت مات و براق را همراه باهم پیشنهاد می‌کنیم، به علاوه گزینه‌هایی تخصصی مانند لمینت متالیک، لمینت بافت نرم و لمینت ضد خش تا حس خاص بودن را در ساک دستی‌های مقوایی شما نمایان کند.

مزیت‌های ساک دستی‌های گلاسه به صورت کامل مستند شده است. با استفاده از لمینت گلاس می‌توان رنگ‌ها را پرنشاط و سرزنده‌تر به نمایش درآورد همزمان، با توجه به خاصیت ضد غبار و ضد اثر انگشت این لمینت، ساک دستی‌ای چشم‌نواز در اختیار داشت. لمینت مات، بافتی تیره دارد و ظاهری بسیار حرفه‌ای‌تر و کامل‌تر را در ذهن جاری می‌کند. بافتی زیبا، برازنده و بی ادعا. و در آخر، لمینت بافت نرم، همه چیز تمام است، جاافتاده و بسیار لوکس که لمس دوباره آن لذت بخش است.

برای هر کسب و کار، ساک دستی گلاسه را در اندازه‌ها، استایل‌ها و شکل‌های سفارشی پیشنهاد می‌کنیم. تهیه شده از مقوای گلاسه با بهترین کیفیت، انتهای این ساک دستی‌ها مقاوم سازی شده‌اند تا در حالت ایستاده قرار بگیرند، و محل اتصال دستگیره‌ها تقویت شده‌اند تا باودام‌تر باشند. شما می‌توانید طراحی خود را با چندین نوع نازک کاری نفیس مانند روکش زرورق، روکش یووی، نقش برجسته، نقش فرورفته، و به منظور کامل کردن این مجموعه، دستگیره‌ها را به انتخاب خودتان سفارش دهید تا ساک دستی و ساک تبلیغاتی بی نقص خودتان را خلق کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساک دستی‌ها، پاکت‌های کاغذی گلاسه، لطفا همین امروز با مجتمع چاپ و بسته بندی روتا پرینت تماس بگیرید. شما را در رسیدن به بسته بندی ایده‌آل‌تان با کمترین میزان سفارش، ارسال فوری و تحویل در هر نقطه‌ای از کشور یاری می‌کنیم.

نمونه های چاپ شده