توضیحات

استعلام قیمت ساک دستی کرافت

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ساک دستی‌های کرافت از پر فروش‌ترین ساک دستی‌های طرح‌دار فروشگاه‌ها هستند! ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا کسب و کارها به موفقیت دست پیدا کنند و گام به گام به سوی سازگاری بیشتر با محیط زیست پیش بروند، اول به این دلیل که برای سیاره‌مان بسیار بهتر است و دوم اینکه روشی مثبت و سازنده برای تبلیغ برند شماست و به حرفه‌تان رونق بیشتری می‌دهد. ساک دستی‌های کاغذ کرافت با ظاهر قهوه‌ای خود در همان نگاه اول، محصولی دست ساز و خانگی را تداعی می‌کند و برای کسب و کارهایی که با محصولات صنایع مختلف کار می‌کنند بسیار مناسب است.

ساک دستی‌های کرافت طرح‌دار سفارشی ما با لوگویی که بر آن نقش می‌زنیم می‌تواند بهترین نماینده برند شما باشد و سبک شما را به رخ بکشد. در هر کسب و کاری می‌توان ساک دستی‌ها با سبک‌ها و شکل‌های متفاوتی را انتخاب کرد، از ساک دستی‌ها و ساک‌های مقوایی دسته‌دار تا پاکت‌های ساندویچ کاغذی و پاکت‌های مقوایی چاپی پست. صد البته که ساک دستی‌های کاغذ کرافت لوکس بر جاذبه یک برند می‌افزاید و به هدف گیری مشتریان بالا دستی بازار کمک می‌کند.

ساک دستی‌های کرافت طرح‌دار لوکس و استاندارد، علاوه بر زیبایی، پردوام هستند. ما همیشه از مرغوب‌ترین جنس کاغذ کرافت تقویت شده استفاده می‌کنیم تا اطمینان یابیم مشتریان ما بتوانند همیشه محصولی مناسب و رضایت‌بخش را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. ساک دستی‌های کرافت سفارشی با ظاهری متفاوت که ما ارائه می‌‌دهیم بهترین ابزار در دست شماست تا نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید!

امروزه، کاغذهای کرافت به این دلیل که سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هستند محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. مردم امروزی اهمیت بیشتری به محیط زیست خود می‌دهند پس ساک دستی‌های مقوایی قهوه‌ای رنگ از جنس کاغذ کرافت، پرتقاضاترین و پرطرفدارترین ساک دستی‌های مخصوص بسته بندی هستند. به شما کمک می‌کنند تا محصولتان را بسته بندی کرده و نام برند خودتان را بر سر زبان‌ها بیندازید. در هر مراسم یا گردهمایی، می‌توانید کالاهای خود را درون همین ساک دستی‌ها، ساک‌ها و پاکت‌های کاغذی در اختیار شرکت کنندگان بگذارید. علاوه بر جلب توجه‌ها به رفتار حرفه‌ای خود و اهمیتی که برای محیط زیست قائل هستید، در دید بیشتر مشتری‌ها قرار گرفته و نسبت به برند شما آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند. این ساک دستی‌ها، بسته به اندازه‌شان، می‌توانند تا ۴ کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

ساک دستی‌های کاغذ کرافت قهوه‌ای به شکل گسترده‌ای توسط برندهای خوشنام پوشاک، کفش، ساعت و عطر و غیره استفاده می‌شوند. برندهای هدایای سفارشی و شخصی سازی شده برای بسته بندی کالاهاشان از ساک دستی‌های کاغذ کرافت استفاده می‌کنند. خرده فروشان محلی و عمده فروشان هم خودشان را با تغییرات وفق داده و اکنون ساک دستی‌های کاغذ کرافت را ترجیح می‌دهند.

ما، ساک دستی‌ها و پاکت‌های کاغذ کرافت قهوه‌ای را با بهترین کیفیت و قابلیت درج لوگوی برندتان، شعار تبلیغاتی و اطلاعات تماس در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نمونه های چاپ شده