چاپ فولدر و پوشه اداری

  • چاپ از تک رنگ تا پنج رنگ

  • در قالب های مختلف

  • ابعاد دلخواه

  • انواع مقوا و کاغذ

  • خدمات پس از چاپ متنوع

  • خدمات طراحی حرفه ای

چاپ فولدر تبلیغاتی یا پوشه اداری در تمامی کارهای تجاری، کاربردی است. می توانید اندازه ی فولدرها را به گونه ای درست کنید که برای ارائه چیزی، به صورت پوشه یا بسته های کوچک به افراد توزیع شوند. با این کار، هویت برند خود را بهبود می بخشید. همچنین می توانید برای نگهداری اسناد پراکنده و دسترسی به آنها در صورت نیاز، از این پوشه ها استفاده کنید. معمولا پوشه های اداری همراه با قفسه های بایگانی استفاده می شوند که بیشتر این قفسه ها هم مکانی برای برچسب نام دارند. اصولا نام فولدر هم بیانگر محتوای آن است. فراهم کردن فرصتی برای ایجاد اینگونه پوشه ها، ایده ی خوبی برای افزایش آگاهی نیز هست. فقط باید در حین حرفه ای جلوه دادن، جذاب هم باشند تا توجه مخاطب را جلب کنند.

چاپ پوشه اداری که صرفا جهت نگهداری کاتالوگ به صورت صحافی شده و به صورت تک برگ، بروشور، اسناد و اوراق می باشد. به صورت های مختلف و با قالب‌های خاص می تواند تولید و چاپ گردد. در ادامه به انواع مدل‌های طراحی و چاپ فولدر می پردازیم.

انواع گزینه های این پوشه ها به این صورت است که هم پوشه های جیبی وجود دارد و هم پوشه های کوچک. هر کدام از این ها هم برای هدفی استفاده می شوند، اما هر دو برای برند کردن تجارت شما مناسب اند. همچنین علاوه بر اینکه مانند بسته های تبلیغاتی هستند و تمام موارد تبلیغاتی را در خود جای می دهند، برای نظم دادن به اسناد و مدارک هم عالی هستند.

طراحی فولدر:

فولدر با توجه به اینکه دارای طراحی حساس و دقیق می باشد باید توسط طراح حرفه‌ای آماده چاپ گردد. مجتمع چاپ روتا با تیم طراحی خود می‌تواند فولدرهای شما را به صورت حرفه ای طراحی و آماده چاپ نماید.

انوع چاپ فولدر:

فولدر در دو حالت یک رو ( داخل سفید ) و چاپ دورو قابل چاپ می باشد. جهت زیبایی و حرفه ای کردن کار می توان در چاپ آن از رنگ‌های پنتوم، طلایی و نقره ای استفاده کرد. در طراحی فولدر باید مراقب خط تا‌ها و برش کار باشیم تا طرح ما در برش و تاهای کار قرار نگیرد.

استعلام قیمت چاپ فولدر

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فولدر در ابعاد مختلف و قالب‌های خاص می تواند تولید و چاپ گردد. لازم بذکر است که ابعاد فولدر ارتباط مستقیم با محتویاتی و اوراقی که داخل آن می خواهد قرار بگیرد دارد.
در ادامه ابعاد بعضی از فولدرها گفته می شود :

  1. ابعاد A4 =21*29.7
  2. ابعاد A5=14.8*21
  3. ابعاد B4=24*34
  4. ابعاد B5=17*24

ابعاد ذکر شده در بالا ابعاد عمومی و متداول فولدر می باشد. ولی ابعاد فولدر می تواند به صورت کاملا اختصاصی و خاص طراحی و چاپ گردد مثل ابعاد خشتی و ابعاد پالتویی

برای زیبا سازی فولدر چاپ شده می توان از انواع روکش و خدمات پس از چاپ استفاده کرد. برای خدمات پس از چاپ به صورت یک رو و به صورت دورو می توان استفاده کرد. در زیر خدماتی که پس از چاپ می توان برروی فولدر اجرا کرد ذکر می شود:

نمونه های چاپ فولدر

انواع قالب‌های فولدر :

از مدل ها و الگوهای زیر برای طراحی صحیح و چیدمان پروژه طراحی فولدر خود در هر برنامه طراحی گرافیکی می توایند استفاده کنید. طرحهای زیر شامل قالبهای برش و فضای قرار گیری برگهای داخلی و کارت ویزیت و یا سی دی می باشد. در صورت نیاز به کمک می توانید با همکاران و طراحان ما تماس حاصل فرمایید.

دانلود خط قالب
دانلود خط قالب
دانلود خط قالب
دانلود خط قالب
دانلود خط قالب
دانلود خط قالب

سوالات متداول درباره چاپ فولدر

فولدرهای تبلیغاتی نه تنها به شرکت شما کمک می­کنند تا تصویری حرفه­‌ای و منسجم ارائه دهید بلکه آنها ابزاری کاربردی برای ساماندهی اسناد شما نیز ارائه میدهند. از فولدر دارای برند استفاده کنید تا اطلاعات مهم را در جلسات هیئت مدیره توزیع کنید، ابزار آموزشی را به کارمندان تحویل دهید و تجارت خود را با مشتریان کالا و خدمات ارتقاء دهید.

روتا پرینت، چندین گزینه برای چاپ فولدر با کیفیت بالا ارائه می­دهد تا به راحتی بتوانید اندازه و قالب مناسب برای همه خواسته­‌های کسب و کار خود سفارش دهید. در چهار اندازه فولدر چندمنظوره مناسب داریم و چون آنها در داخل سازمان تهیه می­شوند، پس می­توانید گزینه­‌های برش نوع کاغذ و کارت ویزیت را بردارید.

می­دانیم که تجارت شما با برنامه زمانی دقیق اجرا می­شود، پس خدمات چاپ فوری فولدر را به همه مشتریان گرانقدر خود ارائه می­دهیم. تیم پشتیبانی مشتری­‌مدار ما برای پاسخ‌دهی به کلیه سوالات شما آماده است و اولین سفارش شما با ضمانت رضایت 100٪ ما پشتیبانی می­شود. روتا پرینت آماده است تا به شما در طراحی و سفارش­‌دهی فولدرهای سازمانی کمک کند که راهکارهای بازاریابی، تبلیغاتی و سازمانی شما را به سطح بعدی خواهد برد.

نیازی نیست طراح گرافیک حرفه‌­ای باشید تا فولدرهای شخصی خود را بسازید. روتا پرینت، سه گزینه مناسب سفارش‌­دهی را ارائه می­دهد. اگر پوشه خود را قبلا طراحی کرده­‌اید، به سادگی گزینه­‌های سفارشی‌­سازی خود را انتخاب کنید، فایل آماده چاپ را برای ما ارسال کنید. اگر مایلید پوشه خود را سفارشی کنید، تیم طراح ما به شمابه شما کمک خواهد کرد. آرم‌ها و تصاویر خود را بارگذاری کنید، متن خود را اضافه کنید، و نمونه صفحه نمایش فوری را مشاهده کنید تا همه آنها را با هم ببینید.

اگر ترجیح می­دهید با طراح گرافیکی روی طرح پوشه دلخواه خود کار کنید، گزینه خدمات طراحی را انتخاب کنید. تیم طراحان حرفه­‌ای بااستعداد ما، تمام جزئیات پروژه شما را با قیمت مناسب درست خواهند کرد. خدمات طراحی فولدر ارزان قیمت ما شامل حروف‌چینی، گرافیک و ویراستاری است.

اکثر ‌فولدرهای استاندارد و همه­‌منظوره در سایز A4 یعنی 22x31 سانتی‌متر هستند. پوشه­‌های کوچک در سایز A5 یعنی 22x15 سانتی‌متر برای بسته­‌های مطبوعاتی و ارائه در نمایشگاه­‌های تجاری/همایش‌ها رایج هستند.

فایل‌های طراحی را در هر یک از فرمت‌های: CDR، TIFF، EPS، AI، PSD، JPG و PDF می­پذیریم. (در صورت ارسال فایل با فرمت کرل توجه داشته باشید که فونت ها به صورت weld شده باشند.) لطفا اطمینان حاصل کنید که فایل شما در حالت CMYK است و وضوح تصویر روی 300 dpi یا بالاتر تنظیم شده است.

به فایل‌های طراحی فولدر 1 سانتی متر حاشیه اضافه کنید تا در قالب مشکل جابه جایی و سفید شدن دور نداشته باشید. برای داشتن بهترین نتیجه، لطفا به الگوهای پوشه قابل بارگیری ما مراجعه کنید. تمامی الگوهای ما بوضوح با منطقه ­ایمن، خط تریم و خط بی­‌حاشیه مشخص شده‌­اند تا کمک کنند که فولدر­های شما بی­‌عیب به نظر برسند.

زمان چاپ و تولید سفارشات چاپ فولدر 3 تا 5 روز کاری بعد از تحویل فایل و یا نهایی شدن طراحی در آتلیه مجتمع چاپ روتا است.